امام جمعه اسفراین گفت: عملیات طوفان الاقصی استکبار را مبهوت و جهان اسلام را امیدوار کرده است و هیمنه آنان در این عملیات در هم شکسته است.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ 13 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک ۲۲ مهرماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به شهرستان اسفراین گفت: این سفر پر خیر برکات معنوی و مادی برای استان ما داشت و استان ما به قول کارشناسان۲۰ سال به جلو برد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در این استان مهمترین راه پیشرفت امت اسلامی را اصلاح سبک زندگی بیان کردند و ۲۱ آسیب را برای برون رفت از آسیب‌های اجتماعی را در استان مطرح کردند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: با گذشت چندین سال از این سفر پر خیر و برکت حال باید دستگاه‌های نظارتی بررسی کنند که دستگاه‌های مجری و ذیربط چقدر تلاش کرده‌اند تا این آسیب‌ها در سطح استان ما کاهش پیدا کرده است و چقدر توانسته‌ایم به آن اهداف برسیم.

امام جمعه اسفراین در ادامه ضمن محکوم نمودن جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی پیروزی جبهه مقاومت را تبریک گفت و تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی استکبار را مبهوت و جهان اسلام را امیدوار کرده است اسرائیل از زمان تشکیل خود تاکنون چنین شکست مفتضحانه نظامی و اطلاعاتی نخورده و هیمنه آنان در این عملیات در هم شکست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین گفت: امروز اسرائیل خانه‌های فلسطینیان را خراب و آب و برق و غذا را بر روی آنان می‌بندد و سایر کشور‌های اروپایی نظاره گر این امر هستند دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه انسانی است و در روز‌های اخیر موفقیت‌های فلسطین موجب خوشحالی مردم دنیا شد.

وی در پایان با گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: امروز در فضای مجازی فرزندانمان توسط رسانه‌های بیگانه پمپاژ اطلاعاتی دروغین می‌شوند که در این برهه از زمان وظیفه پدران، مادران و مربیان نسبت به گذشته بیشتر شده و مراقبت بیشتری را می‌طلبند تا فرزندانمان را از این آسیب‌ها حفظ کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار