مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: عصر امروز یک جوان پاراگلایدر سوار که حوالی قله زبله در گلستان سقوط کرده بود با بالگرد جمعیت هلال احمر به پایین دست انتقال داده شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 22 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، قاسم غریب‌آبادی شامگاه یکشنبه با اشاره به عملیات پروازی هلال احمر استان در منطقه توسکستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ امروز، یک گروه پاراگلایدر سوار در منطقه توسکستان در حال پرواز بودند که از میان آن‌ها یک جوان ۲۶ ساله در منطقه سر علی آباد، روبروی قله زبله سقوط کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همراهان پاراگلایدر سوار با مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان تماس برقرار کرده و درخواست کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله دو تیم از پایگاه‌های چهارباغ و قرق گرگان با آمبولانس و خودروی نجات به همراه تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از رسیدن نیرو‌های عملیاتی با توجه به وضعیت مصدوم که از چند ناحیه آسیب دیده بود و صعب العبور بودن مسیر، درخواست اعزام بالگرد به سازمان امدادونجات اعلام شد.

غریب‌آبادی در ادامه گفت: تیم واکنش سریع استان به همراه تیم پروازی به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم را با همراهی تکنسین اورژانس با بالگرد به پایین دست و پس از آن به مرکز درمانی انتقال دادند. عملیات در ساعت ۱۷:۵۵ به پایان رسید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار