تصاویری از بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کرده اند.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۲ 09 March 2024

مجموعه متهم گریخت عنوان مجموعه ایرانی که توسط رضا عطاران کارگردانی شده است. قلم این مجموعه را سعید آقاخانی در ۲۶ قسمت جاری نموده است. این اثر محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۸۴ در همان سال روانه آنتن شد. تهیه کنندگی این مجموعه کمدی و ماندگار با همکاری مشترک ایرج محمدی و مهران مهام انجام گردیده شد.

در این مجموعه خاطره انگیز بازیگران توانمد زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که متاسفانه تعدادی از این بازیگران دیگر در بین ما نیستند و فوت شدند در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا با ۸ بازیگر معروف سریال متهم گریخت که عمرشان به دنیا نبود بیشتر آشنا شوید.

سیروس گرجستانی در نقش هاشم آقا

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

سیروس گرجستانی متولد 25 اسفند 1323 در بندر انزلی، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد و مدرک درجه دو هنری (معادل لیسانس) از وزارت فرهنگ و هنر دارد، ایشان از تئاتر شروع کرده و سپس در تلویزیون درخشید.

سیروس گرجستانی متاسفانه روز پنجشنبه 12 تیر 1399 در 76 سالگی بخاطر سکته قلبی در  بیمارستان لواسانی تهران دار فانی را وداع گفت پیکر او دو روز بعد تشیعع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار «منوچهر حامدی» (بازیگر) به خاک سپرده شد.

احمد پورمخبر در نقش مش قربون

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

احمد پورمخبر متولد 1319 در محله گلوبندک تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است بازیگری را از سن 65 سالگی شروع کرد و خیلی زود با نام مش قربون به شهرت رسید ، باجناق عباس قادری (خواننده) است و می گوید عاشق امیر تتلو می باشد.

آقای پورمخبر که چند سالی بود بعلت کهولت سن آلزایمر داشت در نهایت 30 تیر 1399 در 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.

پروین میکده در نقش خانم شرفی

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

پروین میکده بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۱۴ در تهران است که نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۲ در فیلم عبور از تله به کارگردانی غلامرضا رمضانی بازی کرده است.

از مهم‌ ترین فعالیت های او می‌ توان به فیلم های گناهکاران، یک خانواده محترم، نارمک، پوپک و مش ماشاالله، خاله سوسکه، دودکش، مدار صفر درجه و خانه به‌ دوش اشاره کرد.

وی در آبان ۱۳۹۲ در تهران، دیده از جهان فروبست.

محمد برسوزیان در نقش رئیس بیمارستان

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

محمد برسوزیان متولد ۱۳۲۴ و درگذشتهّ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ بازیگر ایرانی بود.

محمود بهرامی در نقش شازده

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

محمود بهرامی متولد 14 خرداد 1316 در همدان ، بازیگر بود با تئاتر مدرسه از ابتدایی شروع کرد سپس وارد خبرنگاری و نویسندگی کتاب شد تا اینکه سال 1384 با نقش شازده در سریال متهم گریخت به خاطرها پیوست.

محمود بهرامی که سابقه ناراحتی و پیوند کلیه داشت بخاطر عفونت ریه در بیمارستان شهید لبافی نژاد به مدت یک ماه بستری شد.

ایشان در نهایت 15 تیر 1359 وقتی 73 ساله بود دار فانی را وداع گفت ، دو روز بعد پیکیر ایشان تشییع و در قطعه 88 هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

سید جلال طباطبایی در نقش صاحب کله پزی

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

سیدجلال طباطبائی در سال ۱۳۲۹ در تهران متولد شد. او از سال ۱۳۵۲ با حضور در فیلم سینمایی مکافات به کارگردانی کامران قدکچیان فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مختلف تلویزیونی از جمله سریال‌های: «زیر آسمان شهر»، «کاکتوس»، «در کنار هم»، «گل‌های ۸۱»، «عشق سال‌های جنگ»، «افسانه پوپک طلایی»، «خوش‌رکاب»، «سفر سبز»، «تاریخ انقلاب»، «کلاه قرمزی»، «جدائی»، «گدایان تهران»، «سایه‌های حصار»، «کیف»، «سفر»، «مائده آسمانی»، «زائر»، «همیشه با من»، «انتظار»، «زیرگذر»، «چای دورنگ»، «اعتیاد» پرداخت.

سیدجلال طباطبایی در ۲۲ تیر ۱۳۹۹، در سن ۷۰ سالگی بر اثر سکتهٔ قلبی درگذشت.

سعید نورالهی در نقش رئیس قرض الحسنه

بازیگران سریال متهم گریخت که فوت کردند

سعید نورالهی (متولد 1فروردین ۱۳۳۰ درگذشته ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بود. در دوران دبیرستان با انتخاب از طرف نماینده آموزش و پرورش به عنوان بازیگر مشغول به کار شد. سعید نورالهی حوالی ساعت ۵ صبح ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دلیل سکته مغزی و لخته شدن خون درگذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار