مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در بین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 26 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد اردییل، مصطفی آمون اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در بین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: این توزیع کتاب در قالب مشارکت حمایتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر نهاد‌های فرهنگی بود که در بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان توزیع گردید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: ۵۹ کتابخانه باز و ۱۱۱ کتابخانه مخزن‌دار در سطح کانون‌های مساجد استان با بیش از ۲۰۰ هزار کتاب، توانسته زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین نوجوانان و جوانان مسجدی را فراهم کند.

آمون ادامه داد: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اجرای طرح شنبه‌های کتاب با محوریت خانواده، اجرای طرح پالایش کتاب، برگزاری نشست اندیشه‌ورزی با حضور کتاب‌داران منتخب مساجد استان و بازدید از کتابخانه‌های مسجد نیز صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از ضروریت‌های فرهنگی امروز جامعه است که کتابخانه‌های مساجد در این اهتمام گام‌های موثری برداشته‌اند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار