با رای اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات جودوی استان کرمانشاه، جلال فتاحی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 27 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات جودوی استان کرمانشاه، امروز (ششم آذر) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد و طی آن جلال فتاحی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

به گزارش ایسنا، در این مجمع جلال فتاحی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات جودو استان کرمانشاه بود که پس از اینکه برنامه هایش را برای چهار سال پیش روی این هیات اعلام کرد، رای گیری از اعضای مجمع آغاز شد.

محمع انتخابات ریاست هیات جودوی کرمانشاه ۱۷ عضو داشت که همگی آن‌ها در این مجمع حضور داشته و رای خود را به صندوق انداختند. با شمارش آراء جلال فتاحی توانست با کسب ۱۶ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه - یک رای سفید- برای مدت چهار سال ریاست این هیات را بدست گیرد.

رئیس جدید هیات جودوی کرمانشاه در این مجمع با اشاره به مشکلات جودو کرمانشاه، اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته در بحث استعدادیابی جودو اقدام خاصی صورت نگرفته، لذا تلاش خواهیم کرد با همکاری آموزش و پرورش استعداد‌های این رشته را در بین دانش آموزان پیدا کنیم.

فتاحی ادامه داد: جودو در کرمانشاه رشته‌ای تقریبا ناشناخته است، بنابراین باید با تبلیغات و همکاری رسانه‌ها این رشته ورزشی را به مردم معرفی کنیم.

رئیس جدید هیات جودوی کرمانشاه بر لزوم جوانگرایی و استفاده از نیرو‌های تازه نفس در کادر اجرایی هیات و بهره مندی از ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان و بزرگان این رشته در استان هم تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی سال‌های گذشته جودو در کرمانشاه تنها به مرکز استان منحصر شده، گفت: متاسفانه هم امکانات این رشته کم است و هم اینکه در شهرستان‌ها توسعه پیدا نکرده که برای حل این معضل تلاش خواهیم کرد.

رییس هیات جودوی کرمانشاه در پایان از برنامه ریزی برای جذب اسپانسر برای این رشته هم خبر داد و افزود: می‌توانیم با حمایت برخی ارگان‌ها مانند سپاه به این رشته کمک کنیم.

اعضای مجمع انتخاباتی هیات جودوی کرمانشاه با اکثریت آراء به راحیل مرادی به عنوان نایب رئیس، ابوالحسن کاظم زاده خزانه دار، ایوب رستمی، حسین امیری و رسول احمدی به عنوان عضو هیات رئیسه هیات رای دادند.

پیش از این حسین امیری برای مدت چهار سال رئیس هیات جودو استان کرمانشاه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار