مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 14 شهرک و واحد صنعتی در استان وجود دارد که صد درصد زمین آنها قابل واگذاری می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 19 October 2015

محمد علی یوسفی در گفتگو با تابناک خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 129 واحد صنعتی در استان به بهره برداری رسیده اند و مشغول به فعالیت هستند که در این واحدها بیش از 3 هزار و 377 نفر بر اساس مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال اشتغال می باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 4 واحد صنعتی با سرمایه 15 میلیارد ریال، در استان به بهره برداری رسیده است، افزود: این تعداد تا پایان سال 94 به 20 واحد خواهد رسید.

یوسفی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد در سال 85 مصوب شده است تصریح کرد: عملیات زیر ساختی و اجرایی این شهرک از سال 91 شروع شده و در حال حاضر واحدهای آن قابل واگذاری می باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی، اعتبار مورد نیاز برای عملیات زیر ساختی شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد را حدود 67 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این شهرک صنعتی در قالب 170 قطعه طراحی شده است که پیش بینی میشود 150 تا 200 واحد صنعتی می توانند در این شهرک فعالیت داشته باشند.

یوسفی اذعان داشت: شهرکهای صنعتی استان تا کنون توانسته است 4 درصد از ذخیره توسعه ارز ملی خراسان شمالی را تامین کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 9 شهرک و 5 ناحیه صنعتی در خراسان شمالی با مساحت هزار و 175 هکتار وجود دارد که از ابتدا تاکنون 350 قرار داد منعقد شده است و در حال حاضر 129 واحد به بهره برداری رسیده و مشغول فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار