سرپرست سازمان اوقاف با لیان اینکه عده‌ای از مردمان جامعه مدافع حق بوده و از مظلوم دفاع و در مقابل ظالم و ستمگر ایستادگی تا حق و عدالت در جامعه اجرا شود، تصریح کرد: گروهی از آحاد جامعه از طبقه دینداران بی‌بصیرت بوده و صرفا دین را برای دنیای خود می‌خواهند و این افراد خود را همراه متدینین دانسته ولی نسبت به حقیقت دین، بصیرت دقیق ندارند.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از ساری، حجت الاسلام علی محمدی  در همایش بصیرت عاشورایی مازندران در حسینیه عاشقان کربلای ساری، اظهار داشت: مازندران خطه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت بوده و مردمان این دیار همواره پیشتاز شیعه علوی و فاطمی بوده و هستند.
وی افزود: علما، بزرگان و رهبران الهی، مردم را به لحاظ اخلاق و رفتار سیاسی و اجتماعی به چند گروه تقسیم می‌کنند که برخی از آنان آشنایی دقیق با دین و معارف دینی ندارند.
نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه عده‌ای از مردمان جامعه مدافع حق بوده و از مظلوم دفاع و در مقابل ظالم و ستمگر ایستادگی تا حق و عدالت در جامعه اجرا شود، تصریح کرد: گروهی از آحاد جامعه از طبقه دینداران بی‌بصیرت بوده و صرفا دین را برای دنیای خود می‌خواهند و این افراد خود را همراه متدینین دانسته ولی نسبت به حقیقت دین، بصیرت دقیق ندارند.
محمدی با بیان اینکه افرادی در انقلاب اسلامی بوده که خود را در مسیر ولی فقیه و امام راحل دانسته و پس از فوت ایشان همه اینها را کنار گذاشته و دچار بی بصیرتی و دنیاپرستی شدند، افزود: همانا این افراد طلحه و زبیرهای دوران خلافت پیامبر(ص) بوده که در مقابل امامت ایستادند.
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تشیع انگلیسی مانند اهل سنت سی آی ای است، افزود: اسلامی که آمریکا و انگلیس از آن حمایت کند، اسلام ابی سفیان، زور و زر بوده و بر خلاف رسالت پیامبر(ص) برای مسلمین جهان است.
محمدی با اعلام اینکه شعار هیهات منها الذله امام حسین (ع) سبب شد تا سالار شهیدان با آگاهی تن به ذلت نداده و برای آخرت خود توشه بردارد، افزود: سالار شهیدان برای مقابله با ظلم و پیاده‌سازی دین به مقابله با ستمکار در صحرای کربلا پرداخته است.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با بیان اینکه سالار شهیدان برای تحقق دین در جامعه اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، تصریح کرد: درسی که سالار شهیدان به ما داده این بوده که برای اصلاح امت جدش قیام کرده است.
وی با اشاره به اینکه امام راحل از ماه محرم به ماه پیروزی خون بر شمشیر یاد کرد، افزود: راهپیمایی ملت ایران در روز عاشورا و تاسوعای دوران ستم شاهی، تمام توطئه‌های پوشالی استکبار را نقش برآب کرد.
محمدی با بیان اینکه هیچگاه سیاست ایران در مقابل آمریکا و استکبار جهانی در مذاکرات تغییر نکرده است، گفت: دعوای آمریکا و ایران، دعوای شخصی و قومی قبیله ای نبوده بلکه جنگ اعتقادی، حق و باطل است و امکان آشتی حق و باطل وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 70 سال توسط آمریکا و اسرائیل، مظلومان فلسطینی کشته و بیش از 4 سال مردم مظلوم لبنان و بیش از 7 ماه مردم ستمدیده یمن زیر یوغ استکبار هستند، افزود: در چنین شرایطی نمی‌توانند با آمریکا و استکبار جهانی مذاکره و صلح کنیم.
محمدی با بیان اینکه مجالس عزاداری سالار شهیدان و انقلاب اسلامی ایران برای جهان اسلام و ملت‌های مظلوم دنیا الگو شده است، گفت: باید با استقامت و پایمردی در تحکیم پایه‌های نظام دینی نباید اسیر وسوسه‌های شیطانی و استکبار شویم.
سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در سخنان کوتاهی، اظهار داشت: امیدواریم همگان در روز قیامت، دستان خود را در زیرپرچم سالار شهیدان قرار داده و همه از راکبان کشتی نجات آن امام همام باشیم.
وی افزود: آرزوی توفیق برای همه سربازان ولایت فقیه داریم که با شجاعت در عرصه مقابله جنگ نرم دشمن، ایثارگرانه مشغول فعالیت هستند و دعای خیر همه بدرقه سربازان امام زمان (عج) خواهد بود.
همایش بصیرت عاشورایی به مناسبت ماه محرم از سوی سپاه کربلای مازندرن، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار