مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: تمامی مجوزهای کسب و کار کاغذی قدیمی تاپایان سال جاری دارای اعتبار بوده و پس از آن خدمات دولتی و بانکی به صاحبان آنها ارایه نمی شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 06 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سعید ملااسماعیلی امروز سه شنبه (۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمامی مجوزه های کسب و کار کاغذی تا پایان سال جاری اعتبار دارد، گفت:  صاحبان مشاغل دارای مجوز کسب و کار قدیمی کاغذی می توانند طی فرآیندی سریع و ساده در کوتاهترین زمان ممکن مجوز خود رابه مجوز الکترونیک تبدیل کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با بیان اینکه ثبت درخواست و صدور تمامی مجوزهای کسب و کار هم اینک به صورت کاملا متمرکز از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس www.Mojavez.ir انجام می شود، افزود: صدور مجوزهای کاغذی با مهر و امضای اشخاص و خارج از فرآیند درگاه ملی مجوزها غیر قانونی و جرم است.

این مقام مسئول بیان کرد: تمامی افرادی که از درگاه ملی مجوزها درخواست صدور مجوز کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند.

وی اضافه کرد: میزان اهمیت این فرآیند برای نظام حکمرانی اقتصادی کشور به اندازه ای است که چنانچه صادرکنندگان مجوزهای کسب و کار پس از گذشت مدت زمان مندرج در درگاه ملی مجوزها، مجوزشان بدون دلیل قانونی صادر نشود، با ثبت شکایت در این درگاه، مجوزشان بطور خودکار و بدون بررسی مجدد توسط دستگاه صادرکننده مجوز، صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار