استاندار سمنان گفت: طرح «یاریگران زندگی» یک کار جمعی و گروهی با محوریت مردم برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 14 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز (۲۴ اسفند ماه) در افتتاحیه خانه یاریگران زندگی استان، اظهار کرد: این مجموعه به‌صورت مشترک توسط آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در قالب خانه یاریگران زندگی راه‌اندازی می‌شود. ایده و طرح یاریگران زندگی، طرحی بسیار موفق و از ابتکار‌های استان سمنان است و در کشور به‌صورت پایلوت اجرایی شد و به سایر استان‌های کشور نیز تسری پیدا کرد.

وی بیان کرد: جشن ریشه‌کنی مواد مخدر را در استان عملیاتی خواهیم کرد. همچنین طرح جمع‌آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر در استان سمنان به‌عنوان اولین استان کشور اجرایی شده و امروز سمنان، استانی بدون معتاد متجاهر است.

استاندار سمنان تاکید کرد: مولدسازی یکی دیگر از سیاست‌های دولت سیزدهم است که در راه‌اندازی این مجموعه تاثیر زیادی داشته است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه مبتلا شدن به آسیب‌های اجتماعی تدریجی است، گفت: امروز باید قبل از پیشگیری از ابتلای فرزندان‌مان به اعتیاد، پیش‌بینی لازم را برای جلوگیری از اعتیاد داشته باشیم.

وی ادامه داد: بهترین یاریگران پدر و مادر، پررنگ کردن مسجد و کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد و آشنایی فرزندان با آموزه‌های دینی است.

استاندار سمنان افزود: دشمن در جنگ نرم، حمله به مغز‌ها را توطئه‌چینی کرده است و ما باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، آمادگی لازم را داشته باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار