کد خبر: ۱۱۶۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ 23 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر فاطمی منتخب مردم بابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست

احمد فاطمی با استقبال از پویش همدلی استاندار مازندران گفت: حسینی پور ایده های خوبی برای پیشرفت استان دارد بنابراین با تمام توان از برنامه های استاندار مازندران برای توسعه استان حمایت می کنیم .
 
فاطمی گفت : نیاز فعلی مازندران پرهیز از هرگونه تشتت و دوگانگی ،ایجاد وفاق و همدلی جهت کمک به مدیریت ارشد استان برای اتمام پروژه های بر زمین مانده از دوره های گذشته است .

احمد فاطمی منتخب مردم بابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول سال نو به مردم فهیم استان مازندران به ویژه حوزه انتخابیه شهرستان بابل اظهار داشت :  از پویش همدلی استاندار مازندران که  سبب وحدت و همدلی، هم افزایی برای پیگیری کارها و نتیجه بخشی مثبت امور می شود استقبال می کنیم .

وی افزود : تا حد توان برای همگرایی ،هم افزایی روزافزون بدون توجه به نگاه های سیاسی  برای توسعه استان پیش قدم خواهم شد تا حق استان و شهرستان ادا شود.

فاطمی با اشاره به اینکه همه جناح ها و گروه ها باید به دور از جهت گیری های سیاسی و سلیقه ای برای توسعه استان تلاش کنند ،بیان داشت :به نظر بنده باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کنیم، بسیاری از مدیران و نخبگان این استان در سطح کشور و حتی خارج از کشور فعال هستند که بر  این اساس باید بانک اطلاعات مدیران، نخبگان و کارآفرینان مازندران تهیه شود تا همه  آنها را برای توسعه استان سوق دهیم .

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : توجه به مسائل زیرساختی استان باید اولویت مجمع نمایندگان مازندران باشد چرا که اگر استان پیشرفت کند به طبع آن حوزه انتخابیه ما در سطح شهرستان ها نیز به سمت رشد و توسعه سوق خواهد یافت .

فاطمی تصریح کرد: در مجمع نمایندگان مازندران به دنبال این هستیم پروژه های نیمه کاره استانی که بر روی زمین مانده که در حد ملی تعریف شده اند را پیگیری و به سرانجام برسانیم .

وی با تاکید مجدد بر اینکه برای توسعه و پیشرفت استان باید از هرگونه تشتت و تنش در استان خودداری کنیم، افزود: تجربه ثابت کرده است  هر استان یا شهرستانی دچار تنش و دوگانگی شود  خیری نصیب آنها نشده است بنابراین با توجه به مشکلات فعلی کشور به ویژه مشکلات اقتصادی که  گریبانگر مردم است باید در سایه وحدت و همدلی و کمک به یکدیگر در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم .

فاطمی با اشاره به اینکه به مدیریت عالی استان اعتماد داریم، تصریح کرد: در مسیر نظارت عالیه از باب قوه مقننه از مدیران  اجرایی که در بستر کارآمدی ، سلامت و به دور از حاشیه برای توسعه استان تلاش می کنند حمایت می کنیم .

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به جلسه منتخبین استان با استاندارمازندران اشاره و تصریح کرد: این نشست، نشست بسیار خوبی بود که مقرر شد استمرار داشته باشد، استاندار مازندران ایده های خوبی برای توسعه استان ارائه داد، برآیند نظر نمایندگان نسبت به این جلسه بسیار مثبت بود .

فاطمی با اشاره به اینکه منتخبین نظر مثبتی بر عملکرد استاندار مازندران دارند، بیان داشت: بر این اساس تلاش خواهیم کرد در سایه همدلی و کمک به مدیریت ارشد استان کارهای به حاشیه رانده شده استان و پروژه های نیمه تمام سریعا به سرانجام برسد و برنامه توسعه استان به صورت فوق العاده و جهادی در دستور کار قرار گیرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار