رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: طرح سلامت نوروزی در استان ایلام از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده و تا ۱۸ فروردین ماه جاری ادامه دارد که تاکنون ۷۸ هزار و ۹۰۱ نفر درمان سرپایی و ترخیص و همچنین چهار هزار و ۳۴ نفر در اورژانس بستری شدند.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ 03 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ هدایت حیدری زاده اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی در استان ایلام از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده و تا ۱۸ فروردین ماه جاری ادامه دارد که تاکنون ۷۸ هزار و ۹۰۱ نفر درمان سرپایی و ترخیص و همچنین چهار هزار و ۳۴ نفر در اورژانس بستری شدند.

وی افزود: در بخش بستری در بخش‌های عمومی یک‌هزار و ۸۴۲ نفر، بستری‌های ویژه ۵۴۶ نفر و عمل جراحی در بیمارستان‌ها ۵۲۱ مورد در طرح سلامت نوروزی در استان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: در حوزه اقدامات معاونت غذا و دارو نیز در این ایام ۷۸ هزار و ۲۳۸ نسخه سرپایی، هفت هزار و ۶۹۷ نسخه بستری، هزار و ۲۴۱ مورد پاسخگویی، و ۱۱۲ مورد نظارت و بازرسی انجام شده است.

حیدری زاده بیان کرد: از ۲۴ اسفند ماه و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از هفت هزار تماس برقرار و یک‌هزار و ۵۹۶ بار اعزام آمبولانس‌ صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۴۲۲ نفر در حوادث غیرترافیکی و ۴۱۲ نفر نیز در حوادث ترافیکی مصدوم شده‌اند که هزار و ۱۸۳ مورد اعزام به مراکز درمانی انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام استان ایلام خاطرنشان کرد: اورژانس استان ایلام با ۴۸ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می‌برند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار