مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته ۶۷۹ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ۱۴ درصد بیشتر بود.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 09 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، جهانبخش نوکانی امروز سه‌شنبه (۲۱ فروردین) در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بر اساس قانون شرکت ملی پخش مکلف به عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی شهروندان است که اطلاع رسانی در این خصوص از طریق رسانه‌ها صورت گرفته است.

وی مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و عدم ایجاد ترافیک در مجاری عرضه را از مزایای استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و تعامل با فراجا زمان صدور کارت سوخت نیز به یک هفته تا ۱۰ روز کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به حضور مسافرین درمنطقه، ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در مجاری عرضه، خواستار توجه جدی مالکین مجاری عرضه به خرید به موقع فرآورده، فعال بودن تمام دوربین‌ها و تلمبه‌های جایگاه، نظافت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های بین راهی و آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت برای ارائه خدمات به شهروندان شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار