فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان معتقد است: قوام و تثبیت نظام از تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ 17 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ مجید بیرانوند امروز (۲۹ فروردین ماه) در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، اظهار کرد: از مهم‌ترین و اثرگذارترین اقدامات امام خمینی (ره) تأسیس بسیج بود. بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب، این تفکر بسیج بود که نظام را در برابر همه آفات، بلایا و توطئه‌ها مستحکم نگه داشته است.

وی خدمت‌رسانی به عشایر را یکی از وظایف بسیج ناحیه عشایری دانست و گفت: برگزاری جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در استان بسیار کار پسندیده و درخور تحسینی بوده است و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با مجموعه کتابخانه‌های عمومی هستیم.

سید سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان نیز در این دیدار درباره هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره «طعم کتاب با عشایر» با اشاره به تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز، اظهار کرد: به نمایندگی از جامعه کتاب و کتابخوانی استان لرستان، ضمن قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع مشروع در برابر جنایات رژیم خبیث صهیونیستی، با غرور و افتخار این سیلی و پاسخ سنگین و پشیمان‌کننده و این پیروزی مقتدرانه را به ملت قدرشناس و نیرو‌های مسلح تبریک می‌گوییم.

وی بیان کرد: در راستای عدالت اجتماعی و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از امکانات و تسهیل دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه، با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در استان با بخش‌های مختلف فرهنگی برگزار خواهد شد.

او به تجربه موفق استان خوزستان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: لرستان یکی از استان‌هایی بوده که جمعیت قابل توجهی از عشایر در فصول گرم سال در این استان مستقر بوده‌اند. در این راستا، خدمت‌رسانی فرهنگی به این قشر ولایتمدار یکی از اولویت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان است.

راستخانه با بیان اینکه کلید جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در استان لرستان اواخر فصل بهار زده خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره بخش‌های مختلفی دارد و برای آن به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان نیاز داریم.

وی افزود: جزئیات جشنواره «طعم کتاب با عشایر» استان لرستان در آینده نزدیک به‌صورت کامل به اطلاع مردم خواهد رسید.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار