عضو شورای شهر اردبیل در خصوص پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ بیان کرد: همواره شهروندان از تأخیر در بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ گلایه مند هستند.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 20 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، ابراهیم صفری در خصوص پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ با بیان اینکه همواره شهروندان از تأخیر در بررسی پرونده های کمیسیون ماده ۵ گله مند هستند، گفت: اینکه نتیجه بررسی این پرونده ها بیش از ۵ ماه طول بکشد مغایر با فصل کاری محدود اردبیل است و بارها بر آن تأکید شده است تا در بررسی این پرونده ها تسریع شود.

صفری با انتقاد از این موضوع که بازگشایی پل داروپخش بیش از سه سال است که بلاتکلیف مانده است و ترافیک در این محدوده واقعا برای اهالی یک معضل است، ادامه داد: اینکه یک روز صحبت از توافق با مالکان می‌کنیم و یک روز دیگر صحبت از نتیجه ماده ۹ می‌کنیم آیا خودمان را گول می زنیم یا به مردم دروغ می گوییم؟ مردم آگاه هستند و نباید با آبرو و اعتبار خود بازی کنیم.

این عضو شورای شهر اردبیل با تأکید بر اینکه کار کردن در شهرداری جرأت می خواهد، بیان کرد: از واحد حقوقی و املاک منطقه ۴ گلایه مند هستم، شما می‌توانید با اختیاراتی که به شما داده شده است مشکلات این منطقه را رفع کنید و اگر در شهرداری کار و فعالیت قانونی و به درستی انجام شود و هیچ خیانتی در آن نباشد قطعا هیچکس فعالیت انجام شده را بازخواست نخواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل صفری همچنین در ادامه جلسه با اشاره به ضرورت بازگشایی محله شهریار تصریح کرد: بیش از ۴ بار در این خصوص صحبت کرده ایم و انتخابات مجلس هم تمام شد و آمدند و رفتند اما تاکنون اقدامی در خصوص این منطقه انجام نشده است از شهردار اردبیل درخواست داریم بازگشایی محله شهریار را انجام دهد.

وی با اشاره به بلاتکلیف بودن پرونده های مشارکتی و سرمایه گذاری اظهار کرد: این پروژه ها کلنگ زنی و عقد قرارداد شده اما همچنان بلاتکلیف مانده و هیچگونه عملیات اجرایی را شاهد نیستیم چه کسی پاسخ خواهد داد؟

صفری همچنین مجددا با تأکید بر بازگشایی خیابانها و معابر در مناطق حاشیه شهر افزود: تا زمانی که نتوانیم از صاحبان املاک حمایتی انجام دهیم نمی‌توان تعریضی را در این محلات انجام داد.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین از تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل توسط شورای عالی معماری و شهرسازی کشور خبر داد و افزود: با تصویب این طرح و ابلاغ آن به زودی شاهد توسعه یکپارچه شهر خواهیم شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار