سرپرست کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش‌ از ۵۰ میلیارد تومان کمک‌ معیشت به این خانواده‌های تحت حمایت پرداخت ‌شده است افزود: ماهانه بطور متوسط حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک معیشت در زمان مشخص به حساب مددجویان پرداخت می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ 29 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: هر ماه به خانوارهای تحت حمایت مستمری پرداخت می‌شود و این مستمری به مددجویان برای تامین نیازهای اساسی و معیشت آنها صورت می‌گیرد.

 

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان کمک‌معیشت به  مددجویان کمیته امداد بهشهر  

وی با اشاره به اینکه، در سال ۱۴۰۲، بیش‌ از ۵۰ میلیارد تومان کمک‌ معیشت به این خانواده‌های تحت حمایت پرداخت ‌شده است افزود: ماهانه بطور متوسط حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک معیشت در زمان مشخص به حساب مددجویان پرداخت می‌گردد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان بهشهر با بیان اینکه، خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان و از کار افتادگان هستند گفت: ارائه خدمات مسکن، برگزاری اردوهای زیارتی، فرهنگی و آموزشی، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه، خدمات درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی، اشتغال و خودکفایی از جمله خدمات این نهاد برای کمک به حل مشکل خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت است.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان بهشهر حدود ۳۷۶۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار