مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغالزایی طی امسال به جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون ۱۲۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۳ میلیارد تومان دیگر در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲ 06 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، اکبر اسماعیلی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی در استان اظهار کرد: ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با ایجاد اشتغال ۶۹۹ نفر از جوانان روستایی طی سال گذشته به همت بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان اعطا شد.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۷۰ ماهه با شش ماه تنفس به جوانان روستایی جویای کار کردستانی پرداخت شده تا این اشتغالزایی زمینه‌ای برای ماندگاری در روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان، بیان کرد: ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغالزایی طی امسال به جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون ۱۲۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۳ میلیارد تومان دیگر در دست اقدام است.

وی به دیگر اقدامات بسیج سازندگی در استان کردستان اشاره و عنوان کرد: ساخت، مرمت و بازسازی ۵۰ منزل مسکونی محرومان، تهیه و واگذاری ۲۰ تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی بوده است که امیدواریم تا پایان امسال بسیاری از جاده‌های روستایی استان آسفالت شود.

اسماعیلی افزود: انجام ۱۳هزار و ۱۰۰ متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای ۷۸ پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، آبرسانی به ۲۰۵ روستا به ارزش ۵۷۸ میلیارد تومان و سایر پروژه‌ها در حال اجرا از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان آبرسانی به روستا‌ها را یکی از اقدامات دارای اولویت بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: پرورژه‌های آبرسانی به روستا‌ها تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستا‌ها را به اتمام برسانیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار