دبیر ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ 17 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، قادر قاسمی ۲۸ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه محقق اردبیلی در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل خبر داد و گفت: این آزمون ویژه رشته‌های دبیری و هنرآموزی است.

وی با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در چهار شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در این آزمون ۶ هزار و ۷۵۱ داوطلب متشکل از ۳ هزار و ۶۰۴ داوطلب زن و ۳ هزار و ۱۴۷ داوطلب مرد در استان اردبیل شرکت کرده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون در مرکز استان در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی ۴ هزار و ۷۲ داوطلب متشکل از ۲ هزار و ۳۷۵ داوطلب زن و یک هزار و ۶۹۷ داوطلب مرد هستند، ادامه داد: همچنین در حوزه پارس‌آباد یک هزار و ۳۷۱ داوطلب، در حوزه مشگین‌شهر ۷۶۵ داوطلب و در حوزه خلخال ۵۴۳ داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

دبیر ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل خاطرنشان کرد: نتایج اولیه این آزمون بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق سایت اینترنتی این سازمان اعلام خواهد شد.
/ایسنا

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار