رئیس هیات انجمن های ورزشی استان خوزستان:
رئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان با بیان اینکه این هیات به دنبال عقد قرارداد با فدراسیون جهانی است گفت:این قرارداد در راستای تامین برخی تجهیزات استاندارد رشته های ورزشی بوده و امید است مسئولان استانی و کشوری در این راستا همکاری کنند.
کد خبر: ۱۲۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 29 October 2015
نیما حاجی پور با اشاره به فعالیت های انجمن های ورزشی در سطح خوزستان و مسایل و مشکلات این انجمن اظهارکرد: درسال های گذشته 20 رشته ورزشی تحث پوشش این انجمن قرار داشته که در یک ماه اخیر رشته های رزمی موی تای، سپک تاکرا،جوجیتسو،کیک بوکسینگ و ساواته از این انجمن جداشده و به فدراسیون ورزش های رزمی پیوستند.

وی به تنوع رشته های ورزشی در این انجمن اشاره کرد و افزود: فدراسیون انجمن های ورزشی رشته های مختلف دریایی، ساحلی، هوایی و چمنی را تحت پوشش دارد که یکی از متنوع ترین فدراسیون های ورزشی به شمار می رود.

رییسرئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان بیان کرد:رشته های اسکی، پاراگلایدر، راگبی، کریکت، سپک تاکرا، کایت، دارت و برخی رشته های دیگر جزو رشته هایی است که زیر نظر انجمن های ورزشی خوزستان فعالیت می کنند.

وی یکی از عمده ترین مشکلات این انجمن را کمبود فضای ورزشی و تجهیزات لازم دانست و گفت: یکی از مشکلات اصلی جامعه ورزش کشور مشکل مالی است و رشته هایی که زیر نظر این هیات می باشند نیازمند فضای لازم و تجهیزات استاندارد بوده و تا این امکانات تامین نوشد نمی توان برای برگزاری مسابقات اقدام کرد.

حاجی پور به محدودیت های این انجمن برای تهیه تجهیزات لازم رشته های تحت پوشش اشاره داشت و گفت:خرید یکدستگاه جت اسکی بین 400 تا 500 میلیون ریال هزینه دارد که تهیه آن در چنین شرایط مالی برای ما بسیار دشوار است.

وی افزود: تهیه توپ مخصوص سپک تاکرا نیز در انحصار دو شرکت خارجی است و نمی توان در داخل آن را تهیه کرد و همین امر ما را با محدودیت های زیادی مواجه کرده است.

وی اظهار کرد:در گذشته قوانینی برای حمایت از رشته های ورزشی در کشور اجرا می شد اما مدت هاست که این قانون اجرا نمی شود.

حاجی پور افزود:با اختصاص اعتبار لازم برای تهیه برخی امکانات ورزشی می توان شاهد رشد چشمگیر هیات انجمن های ورزشی خوزستان بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار