آغاز شمارش معکوس میزبانی خرم‌آباد از مسابقات جهانی کوراش
مسابقات جهانی کوراش با حضور ورزشکارانی از 41 کشور جهان از چهاردهم ماه جاری به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 30 October 2015
به گزارش  خبرگزاری تابناک از لرستان ، جلسه هماهنگی ستاد مسابقات جهانی کوراش با حضور روسای کمیته های تخصصی این ستاد و با هدف برنامه ریزی های دقیق تر جهت میزبانی بهتر لرستان برگزارشد.

آرش میر اسماعیلی دبیر ستادبرگزاری این مسابقات گفت: در مسابقات جهانی کوراش 152ورزشکار حضور دارند که روز 11 آبان پذیزش آنها در تهران انجام می گیرد و بلافاصله در روز دوازدهم وارد خرم آباد خواهند شد.

میراسماعیلی ورودبیشتر تیم های خارجی به ایران را از طریق هوایی اعلام نمود و گفت : تنها ورزشکاران کشورهای ترکمنستان، عراق، ارمنستان و سوریه از طریق زمینی وارد ایران خواهندشد.

مسابقات جهانی کوراش

وی گفت: مسایقات جهانی کوراش برای اولین بار به میزبانی خرم آباد و با حضور 41 کشور دنیا روزهای 14 و 15 آبان ماه جاری در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آبادبرگزار می شود.  شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، گفت: در دنیای رقابت این بار لرستان در یک رقابت ورزشی وارد میدان شده است و رقبای این آزمون تنها استان های داخلی نیست بلکه این رقابت و آزمون جهانی است.

نایب رئیس ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی کوراش اظهار کرد: برگزاری این مسابقات به میزبانی لرستان یک فرصت خوب برای معرفی فرهنگ اصیل لرستان به جهان است که باید کمیته های تخصصی و عوامل اجرایی آنها با جدیت و سرعت عمل وظایف خود را انجام دهند. عزیزپور، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و سرپرست اجرایی این مسابقات نیز همکاری دستگاه های مختلف اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه امورات محوله براساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده در حال انجام است و از فردا عملاً بعضی از کمیته‌ها وظایف خود را آغاز می‌کنند.

در ادامه این جلسه روسای 8 کمیته اصلی ستاد برگزاری مسابقات جهانی کوراش حضور داشتند که جهت برنامه ریزی‌های دقیق تر راهکارهای خود را ارائه و تصمیماتی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار