داور بین‌المللی کوراش صحبت‌های مطرح شده در یک خبرگزاری به نقل از خودش را تکذیب کرد و گفت: فیلم صحبت‌هایم موجود است.
کد خبر: ۱۳۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 20 November 2015

"حمیدرضا جعفر" در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به مصاحبه‌اش با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: صحبت‌های زیادی مطرح کرده بودم که خبرنگار همه را اشتباه نوشته بود و بیش‌تر صحبت‌هایم را ننوشته‌اند. به عنوان مثال، هرگز نگفته‌ام درگیری در خوابگاه رخ داده و بیشتر صحبتم درباره عملکرد ضعیف رئیس و دبیر فدراسیون جودو بود.
وی ادامه داد: در آن مصاحبه یک پرسش درباره رأی داوران در مبارزه قاسم نوری‌زاده با حریف ازبکستانی پرسیدند و اینکه واکنش آقای میراسماعیلی به آن چه بود که با زیرکی آن را پخش کرد‌ه‌اند.
جعفر با بیان این که از میزبانی انتقادی نکردم، تاکید کرد: در مصاحبه از مردم لرستان، واحد ترابری، اسکان و... تشکر کردم اما هیچ‌کدام را داور كوراش اظهاراتش در مورد ميراسماعيلي و ميزباني لرستان را تكذيب كردمنتشر نکرده بودند. در حین برگزاری بازی‌ها برای خرید به فروشگاهی رفتم که صاحب مغازه وقتی متوجه شد ما داور کوراش هستیم، پول کالاها را نگرفت.
این داور بین‌المللی در ادامه خاطرنشان کرد: چند روز قبل از شروع رقابت‌ها آقای رستگار داورها را به فدراسیون دعوت کرد و گفت که می‌خواهد هزینه‌ها را کمتر کند و گفت «منت سر ما بگذارید و به‌جای هواپیما با اتوبوس vip به خرم‌آباد بروید و هزینه ایاب و ذهاب را خودمان تأمین می‌کنیم» که قبول کردیم. برای سفر ۴ داور بودیم و با هزینه خودمان به فرودگاه امام خمینی(ره) رفتیم و ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از آنجا به سمت خرم‌آباد حرکت کردیم که حتی یک بطری آب‌معدنی هم به ما ندادند و این درحالی بود که نماینده‌های چندین کشور در اتوبوس حضور داشتند و من با پول خودم چند بسته آب معدنی برای همه گرفتم.
وی با بیان این که آقای رستگار حرف‌هایش درباره اینکه هزینه ایاب و ذهاب را فدراسیون می‌د‌هد،از یاد برده بود، تصریح کرد: آقای اکبرلو رئیس مستعفی کمیته انضباطی فدراسیون جودو در اتوبوس به رستگار زنگ زد و گوشی روی آیفون بود که رئیس فدراسیون با حالتی عصبانی گفت «در دانشگاه هستم و به من هیچ ربطی ندارد و زنگ نزنید، برگزارکننده پیکارها آقای میراسماعیلی است و به او زنگ بزنید» ولی این آقا نمی‌داند که وظیفه فدراسیون است از تهران تا خرم‌آباد برای مهمانان شرایط را فراهم کند و در خرم‌آباد این وظیفه برعهده میراسماعیلی است.
جعفر با بیان این که اگر رستگار قصد داشت هزینه‌ها را کم کند، چرا برخی از اعضای فدراسیون که هیچ مسئولیتی در رقابت‌ها نداشتند را به خرم‌آباد آورد، افزود: آوردن این افراد به خرم آباد برای فدراسیون هزینه داشت ولی برای ما و مهمانان خارجی که در اتوبوس بودیم، حاضر نبودند هزینه کنند.
وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: متأسفم برای فدراسیون جودو که آقای میراسماعیلی سه سال آبرویش را برای آن گذاشت و رستگار پشت سرش پنهان شده بود اما حالا می‌خواهند بدنامش کنند، این کار فدراسیون جواب خوبی‌های میراسماعیلی نبود‌.
داور بین‌المللی کوراش با بیان اینکه در مصاحبه‌ام با باشگاه خبرنگاران از دکتر گودرزی و سجادی وزیر و معاونش درخواست کردم به وضعیت فدراسیون جودو سروسامان دهند، اضافه کرد: جودو رشته‌ای المپیکی است و ای کاش وزارت ورزش وضعیت این رشته را درک کند و آن را سامان دهد. در حاشیه برگزاری بازی‌ها رئیس و دبیر فدراسیون حتی یک خسته‌ نباشید به ما نگفتند.
جعفر در پایان تأکید کرد: بار دیگر می‌گویم که میزبانی مشکلی نداشت و آقای میراسماعیلی هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد اما فدراسیون کم‌کاری کرد و فیلم صحبت‌هایم با باشگاه خبرنگاران جوان هم در این خصوص موجود است.
 

رستگار: نامه برکناری میراسماعیلی را برای وزیر ورزش ارسال کردیم!

رئیس فدراسیون جودو گفت: دیگر صلاح نیست آرش میراسماعیلی در فدراسیون فعالیت کند.

به گزارش گروه ورزشی آنا، پس از اتفاقاتی که در مسابقات جهانی کوراش در لرستان افتاد، آرش میراسماعیلی سرمربی تیم ملی کوراش و نایب رئیس فدراسیون جودو با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی کوراش به مدت 5 سال از تمام فعالیت در تمام رقابت‌های کوراش ممنوع شد.

رئیس فدراسیون جودو در مورد اتفاقاتی که باعث برکناری آرش میراسماعیلی از نایب رئیسی فدراسیون جودو شد، گفت: «بعد از اتفاقاتی که در مسابقات جهانی کوراش رخ داد و حواشی که به وجود آمد ما با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون جودو جلسه‌ای را برگزار کردیم و تصویب کردیم که دیگر صلاح نیست آرش میر‌اسماعیلی در فدراسیون فعالیت کند. در واقع اقدامات اولیه صورت گرفته است.»

"محمد‌علی رستگار" در پاسخ به این سوال که آیا شما می‌دانید که به تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید و طبق اساسنامه باید این برکناری به رئیس مجمع که همان وزیر ورزش و جوانان است، پیشنهاد شود، گفت: «بله این موضوع را می‌دانیم و این پیشنهاد را انجام داده‌ایم و نامه به وزیر ورزش داده‌ایم.»

رستگار در پاسخ به این سوال که آیا جواب این نامه به شما آمده است یا خیر، گفت: «بله روز چهارشنبه به ما جواب دادند.»

حال بايد ديد در جدال ميان آرش ميراسماعيلي نابغه و شناسنامه جودوي ايران در جهان با رستگار كه از اسفند 1390 با حكم وزير ورزش دولت احمدي‌نژاد سكان هدايت فدراسيون جودو را در دست گرفته است، چه كسي موفق مي‌شود، حريف را از ميدان به در كند؟!

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار