با وجود شرایط جوی مساعد و آمادگی دستگاه های امدادی،
جانشین ستاد مدیریت بحران قزوین گفت: با وجود شرایط جوی مساعد و آمادگی کامل دستگاه های امدادی، انتظامی و خدمات رسان، مسافران تعطیلات دو روز آینده بدون نگرانی از مسیرهای ارتباطی این استان تردد کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 11 December 2015
منوچهر حبیبی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس پیش بینی هواشناسی، تا دو روز آینده پدیده خاصی در استان قزوین وجود ندارد و جو آرام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: بر اساس گزارش پلیس راه استان نیز تردد در مسیرهای قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیز اگرچه پرحجم اما بدون مشکل خاصی در انجام است.

وی یادآور شد: این مسیرها هفته جاری بدلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بودند اما با تلاش شبانه روزی راهداران با سرعت خوبی بازگشایی شدند.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه دستگاه های امدادی این استان در مواقع بارش ها آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان دارا هستند، افزود: مجموع بارندگی ها در استان قزوین در سال زراعی جاری 138 میلیمتر بوده که نسبت به دوره بلند مدت 35 درصد افزایش را نشان می دهد.

آزادراه های قزوین-کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان بدلیل اتصال شهرهای شمالی و شمال غربی به پایتخت از جمله مسیرهای پرتردد ارتباطی کشور به شمار می روند،این مسیرها در شرایط نامساعد جوی و کولاک سابقه مسدود شدن را دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار