مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پی اعدام شیخ نمر باقرالنمر گفت: مسلمانان و دنیای اسلام در برابر جنایت‌ها و بی تدبیری‌های خاندان آل سعود بیش از این سکوت نکنند.
کد خبر: ۱۵۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 03 January 2016
به گزارش تابناک مازندران،حجت الاسلام ناصر شکریان در پی اعدام ناگهانی آیت‌الله نمر باقر النمر و تنی چند از شیعیان عربستان ضمن عرض تسلیت به همه مسلمانان و شیعیان جهان اظهار داشت: مسلمانان و دنیای اسلام در برابر جنایت‌ها و بی تدبیری‌های خاندان آل سعود بیش از این سکوت نکنند.

وی در ادامه رژیم مرتجع، مسلمان کش و  سفاک عربستان را عامل اصلی فتنه‌های بزرگ در منطقه و خاورمیانه دانست و افزود: کشتار مردم مظلوم یمن طی چندین ماه اخیر، ضعف و بی کفایتی آنها در برگزاری حج امسال که منجر به کشته شدن هزاران مسلمان در حادثه منا شد و حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از گروه‌های مختلف تروریستی در منطقه مانند داعش، جبهه النصره و بوکوحرام از جمله جنایتهای دیگر این رژیم در پی سیاست‌های غلط آنان در منطقه است.

حجت الاسلام شکریان عربستان سعودی را شریک و متحد سیاست‌های آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه دانست و تأکید کرد: اعدام شیخ شهید نمر باقر النمر و دیگر شیعیان در عربستان نشانه خوش خدمتی این رژیم به مستکبران عالم از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اقدام فجیعانه آل سعود در پی اعدام این شهید بزرگوار را وحدت شکن و اختلاف افکنانه توصیف کرد و تصریح کرد: از کشورهای عضو کنفرانس اسلامی، علما و  شخصیت‌های اثرگذار جهان اسلام انتظار می‌رود در محکومیت این فاجعه و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی چاره اندیشی کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اعدام شیخ نمر را نشانه ضعف رژیم آل سعود دانست و تأکید کرد: اعدام شیخ نمر باقر النمر نشانه ضعف و در پی جبران شکست سیاست‌های غلط دولت سعودی در منطقه صورت گرفت.  

شکریان در پایان ضمن محکومیت شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت‌الله نمر و تنی چند از شیعیان این کشور خاطرنشان کرد: امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان در قبال این جنایت چشم و گوش خود را بسته‌ و سکوت کرده‌اند و شهادت این عالم بزرگوار دلیل دیگری بر شعارهای پوچ و توخالی حقوق بشری کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا بوده که با دم زدن از حقوق بشر به دنبال منزوی و منفعل کردن ملت‌های مسلمان و جبهه استکبارستیز منطقه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار