به گزارش تابناک گیلان، سعید آگشته ظهر امروز در نشست شهرداری این شهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های نوروز 95 اظهار کرد: اجرای ورزش‌های آبی در استخر و پارک حاجی‌آباد، آفرود، بسکتبال خیابانی و پارکور از برنامه‌های نوروز 95 در لاهیجان است.
کد خبر: ۱۶۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 17 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: شهردار لاهیجان از تشکیل ستاد استقبال از نوروز در این شهر خبر داد و گفت: تیم مدیریت شهری لاهیجان خود را برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌کند.

به گزارش تابناک گیلان، سعید آگشته ظهر امروز در نشست شهرداری این شهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های نوروز 95 اظهار کرد: اجرای ورزش‌های آبی در استخر و پارک حاجی‌آباد، آفرود، بسکتبال خیابانی و پارکور از برنامه‌های نوروز 95 در لاهیجان است.

وی با بیان اینکه نمایش‌های آیینی و طنز، موسیقی سنتی و محلی در حاشیه استخر و باغ نارنج، اجرای برنامه‌های جنگ شادی و ورزش‌های هوایی چتربازی و پاراگلایدر در نوروز 95 برگزار می‌شود، افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، غذاهای محلی، سرمایه‌گذاری و ... از دیگر برنامه‌های نوروز 95 است.

شهردار لاهیجان از برگزاری نخستین جشنواره نوروزی گیلان در این شهر خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و محوریت و مشارکت حداکثری شهروندان به منظور فراهم شدن تسهیلات و انگیزه مضاعف برای جلب نظر و رفاه مسافران نوروزی در ایام نوروز 95 برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره مذکور را از دوم تا 12 فروردین 95 در لاهیجان عنوان کرد و ادامه داد: این جشنواره با برنامه‌ریزی شهرداری و همکاری و مشارکت فرمانداری، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سازمان سما و هلال‌احمر برگزار می‌شود.

آگشته معرفی اماکن اقامتی و پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز خرید و سوغات، معرفی جاذبه‌های گردشگری و اجرای برنامه رادیو شهر در حاشیه استخر با حضور هنرمندان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی تهیه نرم‌افزار نقشه شهر و ارائه به مسافران از طریق بلوتوث را از دیگر برنامه‌های نوروز 95 در لاهیجان ذکر کرد و گفت: نصب تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری لاهیجان در نوروز 95 است.

شهردار لاهیجان با تصریح بر اینکه شهرداری و شورای اسلامی این شهر با تشکیل ستاد استقبال از نوروز از اکنون اقدام‌های لازم را برای فراهم کردن شرایط مناسب حضور مسافران آغاز کرده است، اظهار کرد: لاهیجان به دلیل جاذبه‌های فراوان تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری، همه‌ساله میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه تیم مدیریت شهری لاهیجان با استقبال از مسافران نوروزی تمام سعی خود را به‌کار می‌بندد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته برای مهمانان عزیز باشیم.

آگشته یادآور شد: از اکنون اقدام‌هایی مانند لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر، فرش موزاییک پیاده‌روها، نصب چراغ‌های جدید روشنایی در بلوارها، رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی خیابان‌ها، بهسازی فضای سبز و گلکاری میادین و بلوارها در لاهیجان آغاز شده است.

وی با تصریح بر اینکه به منظور زیباسازی و آراستگی شهر با حضور معاونان و مدیران شهرداری تدابیر لازم آغاز شده است، متذکر شد: آذین‌بندی سطح شهر، نورافشانی، احداث سرویس بهداشتی جدید در اماکن گردشگری، فراخوان طراحی و ساخت المان‌های جدید در سطح شهر، نصب سطل‌های زباله جدید و ... از جمله اقدام‌هایی است که اجرای آن از اکنون در لاهیجان آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
المیرا حفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
با سلام و پر انرژی باشید.
من فارغ التحصیل رشته گردشگری هستم .
آیا برای من کاری در این ایام هست.از لاهیجان.
با تشکر.20/11/94
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار