عباس محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات پرش با اسب رده سنی آزاد استان گفت: در باراژ ابوالفضل افتخاری مقام‌های اول و دوم این مسابقات را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۶۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 18 January 2016

عباس محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات پرش با اسب رده سنی آزاد استان گفت: در باراژ ابوالفضل افتخاری مقام‌های اول و دوم این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش برنا ، سخنگوی هیئت سوارکاری همدان با اشاره به پیگیری مسابقات استانی در دو ماه پایانی سال اظهار کرد: به همت مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان و با هماهنگی هیئت سوارکاری استان یک دوره مسابقات پرش با اسب در رده سنی آزاد در مانژ باشگاه اکباتان برگزار شد.

وی در توضیح این رقابت‌ها گفت: در این رویداد 18 سوارکار از باشگاه‌های آذرخش، ابن سینا و اکباتان با یکدیگر رقابت کردند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان افزود: طراحی مسیر مسابقات توسط سید‌وحید برقعی طراح مسیر لول یک فدارسیون جهانی انجام شد و ابوالفضل افتخاری نیز مسئولیت برگزاری این رویداد را برعهده داشت.

وی قضاوت این دوره را نیز همچون دوره‌های گذشته خوب دانست و بیان کرد: امین عظیمی قضاوت این رویداد را برعهده داشت و فتحی‌مهر و سهند بی‌بی‌گل نیز او را در قضاوت‌ها یاری کردند.

محمدی با بیان اینکه با وجود سردی هوا این مسابقه برگزار شد، گفت: سردی هوا از نکات جالب بود که قبل از شروع مسابقه در فضای مجموعه اکباتان حاکم بود که با شروع رقابت‌ها گرمای مسابقه بر شرایط جوی تاثیر گذاشت و شاهد یک هوای بهاری تا پایان رویداد بودیم.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات ابوالفضل افتخاری با اسب‌های کارمن و جامپر، مهرداد سهیل‌قاسمی با متیو و فرارد و سهیل قاسمی با تکش به دور باراژ راه پیدا کردند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان اظهار کرد: در باراژ نیز ابوالفضل افتخاری مقام‌های اول و دوم را از آن خود کرد و بر سکوی نخست و دوم این رقابت‌ها ایستاد.

وی یاد‌آور شد: فرزاد سهیل‌قاسمی نیز پس از محاسبه امتیازات موفق شد در جایگاه سوم این مسابقات بایستد.

محمدی با تأکید بر اینکه سوارکاران خوبی در استان داریم، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون نتایج خوبی از حضور ورزشکاران فعال در این رشته در مسابقات مختلف کسب شده است.

وی با اشاره به حضور سوارکاران در مسابقات کشوری گفت: امیدواریم ورزشکاران اعزامی در رقابت‌های هفته آینده اسب‌های ایرانی در باشگاه آزمون تهران موفق ظاهر شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار