مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اجرای ۶۱ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 25 January 2016
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اجرای ۶۱ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح این استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛علی محمدنیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(5 بهمن)   اظهار کرد: در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با رویکرد ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده برنامه‌های دهه فجر در 10 شهرستان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌های فرهنگی و هنری در 10 شب در  مراکز شهرستان‌های مختلف استان با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر، اکران فیلم شاهزاده روم در ایام دهه مبارک فجر، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جنگ‌های شادی، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، برگزاری کنسرت‌های موسیقی، نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف هنری و برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح کانون‌های مساجد، مؤسسات قرآنی و فرهنگی از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

 

محمدنیاکان، با اشاره به نقش هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، ابراز کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان است که در این میان، استفاده از ابزار هنر می‌تواند بهترین نقش را ایفا کند.

 

وی، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی در استان برگزاری محفل شعر جشنواره شعر فجر در مرکز استان بود که در این برنامه سوم بهمن با حضور شاعران و ادیبان کشوری و استان و با حضور استاندار ایلام برگزار شد که مورد استقبال گسترده هنرمندان و اقشار مختلف مردم قرار گرفت./م



منبع:شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار