فرماندار شهر خرم آباد:
فرماندار مرکز لرستان گفت: در مسابقات کوراش لرستان به عنوان یکی از بهترین میزبان های مسابقات جهانی در دنیا معرفی شد.
کد خبر: ۱۷۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 29 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک  ازلرستان، طی مراسمی که در فرمانداری خرم آباد برگزار شد، اداره کل ورزش و جوانان لرستان از زحمات نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی تجلیل کرد.

حبیب الله خجسته پور فرماندار خرم آباد در این مراسم اظهار داشت: سلامتی و امنیت دو نعمت مجهولند که قدر این دو نعمت را به واسطه مجهول بودنشان نمی دانیم.

میزبانی لرستان در مسابقات جهانی کوراش بهترین شد

وی با بیان اینکه این جلسه در خصوص دو نعمت سلامتی و امنیت است، عنوان کرد: باید در راستای به وجود آمدن، تقویت و ماندگاری هر دو نعمت در جامعه تلاش کنیم تا جامعه ای سالم و امن داشته باشیم.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: طی دو سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هر سال شاهد یک رویداد ورزشی بین المللی و مهم مسابقات کشتی پهلوانی و مسابقات جهانی کوراش در استان بودیم و این باعث شد نام لرستان در تیتر رسانه ها قرار گیرد.

خجسته پور با بیان اینکه در مسابقات کوراش لرستان به عنوان یکی از بهترین میزبان های مسابقات جهانی در دنیا معرفی شد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم حداقل سالی یک رویداد جهانی ورزشی در لرستان و شهرستان خرم آباد داشته باشیم، ممکن است از نظر فیزیکی دردسرهایی داشته باشد اما آوازه فرهنگ و مهمان نوازی مردم لرستان را به گوش جهانیان می رساند.

وی افزود: از لیدرهای تماشاگران که سعی در آرامش بخشی به ورزشکاران و تماشاگران دارند تقدیر می کنیم امیدواریم شاهد صعود تیم فوتبال ارزشمند لرستان خیبر به لیگ برتر باشیم.

سرهنگ رضا شیراوژن معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه یک وظیفه ذاتی داریم و هیچکدام از دوستان ما انتظار تقدیر نداشتند اما این تقدیر خوشحالی و روحیه مضاعف به نیروهای ما می دهد که در میادین بعدی با جدیت بیشتری به امور توجه کنند.

علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: برآیند عمل به شعار همدلی و همزبانی که رهبر انقلاب برای سال تعیین کردند باید چنین برنامه هایی باشد و مجموعه ای منسجم برای آفریدن افتخارات در استان باشیم.

وی با بیان اینکه دستگاه های همکار آموزش و پرورش در مسابقات نهایت همکاری را داشته اند، افزود: در مسابقات جهانی کوراش لرستان عنوان برترین میزبانی در سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص داد که فرصت بسیار خوبی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال و همه مجموعه ورزشی استان خود را مدیون نیروهای انتظامی و امنیتی می داند که از آنها و اصحاب رسانه که اطلاع رسانی در خصوص هماهنگی و همدلی دستگاه ها برای توسعه ورزش دارند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار