معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از نصب و تست دستگاه ایکس‌ری در گمرک پرویزخان خبرداد و گفت: بهره‌برداری از این دستگاه با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی حداکثر تا پایان سال فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 02 February 2016
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از نصب و تست دستگاه ایکس‌ری در گمرک پرویزخان خبرداد و گفت: بهره‌برداری از این دستگاه با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی حداکثر تا پایان سال فراهم می‌شود.

نعمت‌اله نازپرورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قصرشیرین، نصب دستگاه ایکس‌ری را در راستای افزایش اطمینان بخشی به مرزها و ارتقا کنترل و بازرسی‌ها دانست و اظهار داشت: با تصویربرداری این دستگاه از محتویات کامیونها بدون خدشه زدن به بار از هرگونه سوء استفاده وارداتی جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 300 دستگاه تانکر سوخت‌رسان از مرز پرویزخان عبور کرده و وارد کشور می‌شوند، گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه دو میلیون و 131 هزار و 805 تن سوخت با 805 هزار و 271 دستگاه تانکر جابه‌جا شده است.

نازپرورده با اشاره به جایگاه نخست بازارچه مرزی پرویزخان در ترانزیت ورودی کالا به کشور، بیان کرد: تانکرهای سوخت‌رسان با مبدأ اقلیم کردستان عراق و مقصد بندر امام خمینی(ره) هر روز از مرز پرویزخان در شهرستان قصرشیرین عبور می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از فعال شدن مرز خسروی در این شهرستان برای صادرات سوخت خبرداد و افزود: تاکنون دو هزار و 117 تانکر سوخت‌رسان از این مرز تردد کرده‌اند که این تعداد تانکر 50 هزار و 808 تن سوخت را برای نخستین بار به مقصد کشور عراق صادر کرده است.

نازپرورده با اشاره به اهمیت شهرستان قصرشیرین در صادرات و واردات کالا در همسایگی با کشور عراق، گفت: تانکرهای سوخت‌رسان از استانهای مرکزی همچون اصفهان سوخت را با عبور از مرز خسروی به مقصد کشور عراق حمل می‌کنند که این موضوع از مرداد ماه امسال آغاز شده است.

معاون فرماندار قصرشیرین از پیشرفت فیزیکی 65درصدی ساختمان تجاری پرویزخان در این شهرستان خبرداد و افزود: برای تکمیل ساختمان تجاری پرویزخان به 43 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و تکمیل آن تا نیمه نخست سال 95 ادامه می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار