به مناسبت دهه فجر:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر از 19 تا 22 بهمن به مناسبت ایام الله دهه فجر در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 03 February 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر از 19 تا 22 بهمن به مناسبت ایام الله دهه فجر در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر از 19 تا 22 بهمن به مناسبت ایام الله دهه فجر در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود.
 

 
سین مسگرانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های مختلف فرهنگی هنری در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است که برگزاری جشن بزرگ انقلاب، برپایی شب های شعر و موسیقی انقلاب، جشنواره فیلم فجر و جشنواره اقوام از مهمترین آنها به شمار می رود.
وی ادامه داد: همچنین برپایی هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سیستان و بلوچستان از 25 بهمن ماه جاری تا یکم اسفند از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده این ایام است.
وی افزود: در این نمایشگاه کتاب بیش از 400 ناشر از سراسر کشور شرکت خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقدیر از برگزیدگان کتاب سال استان از برنامه های جنبی هفدهمین نمایشگاه کتاب است که 25 بهمن ماه در سالن جنبی نمایشگاه بین المللی زاهدان انجام خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز سه شنبه به اتفاق معاونان و مسئولان این اداره کل با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان از بخش های مختلف این مرکز دیدن و با رئیس و کارکنان این رسانه رسمی نظام جمهوری اسلامی گفت وگو کرد.
7316 /
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار