استکبار جهانی برای تضعیف کشورهای اسلامی و به فروش رفتن تسلیحات و مهمات خود به تداوم جنگ و برادرکشی یاری می رساند.
کد خبر: ۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱ 30 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،ماموستا ملا قادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: ملت ایران پس از تحمل سالها بی عدالتی و سلطه استکبار جهانی و ظلم طاغوت در سال 1357برای همیشه کشور را از دست ناپاکان نجات دادند.

وی با تبریک به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رهبری قاطع و بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) در مقابل طاغوتیان و جانفشانی ها و ایثارگری های مردم در آن دوران باعث پیروزی این انقلاب شکوهمند و برقراری جمهوری اسلامی شد.

ملاقادر سهرابی اضافه کرد: این انقلاب اینک به سرمشق و الگویی برای تمامی مردم جهان تبدیل شده و بسیاری از انقلاب های مردمی چند دهه اخیر در کشورهای اسلامی از این انقلاب تاثیر گرفتند.

وی اظهار کرد: این انقلاب به برکت خون هزاران نفر از زنان و مردان این مرز و بوم حاصل شده و همگان باید برای محافظت از دستاوردهای آن تلاش و کوشش کنند.

ماموستا سهرابی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به تداوم جنگ و خونریزی ها در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی برای تضعیف کشورهای اسلامی و به فروش رفتن تسلیحات و مهمات خود به تداوم این جنگ و برادرکشی یاری می رساند.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: با اتحاد و همبستگی مردم بخشی های از مناطق اشغال شده توسط گروه تکفیری داعش، از جمله شهر کوبانی آزاد شده و آزاد سازی بخش های دیگر نیز ادامه دارد.

امام جمعه مهاباد امنیت و آرامش ایران اسلامی را حاصل پایداری ملت ایران عنوان کرد و گفت: در حالی که در کشورهای همسایه ایران هر روز دامنه جنگ وسیع تر شده و شعله های آتش تفرقه زبانه می کشد، در ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی آرامش و امنیت برقرار است و مردم با وحدت و برابری با هم زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار