رئیس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: سوارکاران همدانی در چهارمين رويداد مسابقات پرش‌با اسب‌های اصيل ایرانی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۸۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 23 February 2016
 رئیس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: سوارکاران همدانی در چهارمين رويداد مسابقات پرش‌با اسب‌های اصيل ایرانی خوش درخشیدند.

به گزارش مهر،وحید برقعی با اشاره به برگزاری مسابقات پرش‌با اسب‌های اصیل ایرانی اظهار داشت: چهارمين مسابقه اسب‌های اصيل تركمن و اسب‌های زايچه ايران در باشگاه آرام تهران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات سوارکارانی از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قزوین، همدان و قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به نتایج سوارکاران همدانی در این مسابقات گفت: فرزاد سهيل قاسمی مرد طلايی اسب‌های پونی مقام اول چهارمين رويداد مسابقات پرش‌با اسب اسب‌های اصيل را به خود اختصاص داد.

برقعی عنوان کرد: فرزاد سهيل قاسمی برای سومین بار متوالی این عنوان را کسب کرد و این درحالی است که قاسمی از نونهالان آینده دار سوارکاری استان همدان است.

وی با اشاره به سایر نتایج سوارکاران همدان در این مسابقات بیان کرد: حسين جعفری در رده اسب‌های ايرانی و در ده سنی زير ١٦سال اول شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان یادآور شد: همچنین سينا جرشقانی در رده اسب‌های زايچه ايران در ارتفاع ١١٠دوم و رضا بخشی در اين رده سوم شد.

برقعی بابیان اینکه در‌ حال حاضر سوارکاران همدانی در رده نونهالان و نوجوانان حرف اول را در کشور می‌زنند، گفت: ۲۲۰ سوارکار ساماندهی شده در بخش آقایان و بانوان در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: سوارکاران همدانی همراه در مسابقات خارج استان با عملکرد درخشان خود مقام‌های خوبی را کسب می‌کنند که این موضوع نشان از پتانسیل بسیار بالای سوارکاری در همدان دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار