،استاد نورمراد ولی پور بنیانگذار رشته جودو در لرستان و از فعالان این رشته روز گذشته به دیار باقی شتافت.،به همین منظور نايب رييس فدراسيون جودو و كوراش جمهوري اسلامي ايران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۹۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 18 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،استاد نورمراد ولی پور بنیانگذار رشته جودو در لرستان و از فعالان این رشته روز گذشته به دیار باقی شتافت.،به همین منظور نايب رييس فدراسيون جودو و كوراش جمهوري اسلامي ايران پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت آرش میر اسماعیلی آمده است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

درگذشت استاد ولي پور، از بنيانگذاران جودو در استان لرستان ضايعه اي سنگين وغير قابل جبران براي ورزش استان بود.

بي شك خدمات ارزنده و نام نيك ايشان مانند نگيني درخشان بر تارك ورزش لرستان تا ابد خواهد درخشيد و جودوي لرستان باتمام افتخاراتش مديون زحمات اين استاد عاليقدر مي باشد.

اينجانب اين مصيبت بزرگ را به مردم شريف و ورزش دوست استان لرستان و جامعه بزرگ ورزش استان وجامعه جودوي كشور و خانواده محترم آن مرحوم تسليت عرض مي نمايم و از خداوند منان طلب آمرزش و مغفرت براي روح آن مرحوم و صبر جزيل براي بازماندگان خواهانم.

آرش ميراسماعيلي
نايب رييس فدراسيون جودو و كوراش جمهوري اسلامي ايران

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر استاد ولی پور ساعت 9 صبح پنجشنبه 94/12/27 از غسالخانه خرم آباد به سمت خانه ابدی اش واقع در آرامگاه بهشت موعود برگزارشد.

مراسم ختم این مرحوم نیز از ساعت 10 روز جمعه 94/12/28 در مسجد بعثت خرم آباد برگزار شد.

پایگاه خبری افلاک ورزشی ،نیز به نوبه خود این ضایعه غمبار را به خانواده استاد مرحوم ولی پور و جامعه جودوی لرستان و کشور و همچنین خانواده این مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این عزیز از دست رفته علو درجات وبرای خانواده اش صبر جزیل خواستار است.

خبر :سیامک کوهگرزاده

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار