فرماندار بابل گفت: بيش از 50 بنر تبليغاتي نامزدهاي مجلس در اين شهرستان كه در غير از ستادهاي نامزدها ونيز خارج از ابعاد قانوني نصب شده بود جمع آوري شده است.
کد خبر: ۲۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد تقي عباسپور بيان كرد: قبل از اين نيز به هر دو نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي براساس قانون اعلام شده بود كه هر كدام مي توانند در ستادهاي 16 گانه تبليغاتي بنر نصب كنند كه متاسفانه غير آن عمل شد.


وي بيان كرد: هرگونه تخلف در چاپ بنرهاي تبليغاتي و غير آن تخلف محسوب مي شود و تا حد امكان از سوي تيم هاي امحاء جمع آوري و در غير اين صورت به دادگستري شهرستان معرفي خواهد شد.


وي همچنين به فضاي مجازي اشاره كردو گفت: هر دو نامزد دهمين دوره انتخابات در بابل و طرفدارانشان از فضاي مجازي براي تبليغات قانوني استفاده كنند و به هيچ عنوان سعي نكنند كه همديگر را تخريب كنند.


وي افزود: شايد برخي از اين نامزدها درباره تخريب رقيب خود از سوي طرفدارانشان مطلع نباشند لذا بايد اخلاق انتخاباتي را در سرلوحه امور قرار دهيم.


وي اظهارداشت: استفاده از ترقه، فشفشه و راهبندان در بيرون از ستاد انتخاباتي و ايجاد ترافيك زمينه اذيت و نگراني مردم را فراهم مي كند و اين امر در زمان تبليغات پسنديده نيست . 


فرماندار بابل در ادامه بيان كرد: 72 درصد از واجدين شرايط اخذ راي در اين شهرستان در دور اول انتخابات مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه گذشته به پاي صندوق هاي راي آمدند. 


وي گفت: بيش از 10 هزار نفر به عنوان عوامل اجرايي ، نظارت ، بازرسي ، نماينده فرماندار و عوامل نيروي انتظامي در روز دهم ارديبهشت همزمان با دومين مرحله از دهمين دوره انتخابات مجلس فعاليت خواهند كرد. 


فرماندار بابل تعداد صندوق هاي تعيين شده براي اين مرحله از انتخابات مجلس را 509 شعبه اعلام كرد و افزود : در صورت درخواست بخشدار بندپي غربي بابل، به تعداد صندوق ها افزوده خواهد شد.


وي آمار واجدان شرايط راي دادن در شهرستان بابل را 361 هزار نفر اعلام كرد و ادامه داد : در مرحله اول 27 نامزد با هم رقابت داشتند ولي در دور دوم دو نامزد با هم رقابت مي كنند . 


شهرستان بابل با بيش از نيم ميليون نفر جمعيت دو كرسي در مجلس شوراي اسلامي دارد كه تكليف يك كرسي آن در انتخابات هفتم اسفند 94 مشخص شد. 


علي نجفي خوشرودي در مرحله اول انتخابات با كسب 63 هزار و 306 راي ، منتخب مردم بابل براي مجلس دهم شد و حسين نيازآذري و همت الله طاهرنژاد نيز به دور دوم راه يافتند. 


استان مازندران داراي 12 كرسي در مجلس شوراي اسلامي است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار