کد خبر: ۲۵۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 29 June 2016
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس فراکسیونی در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل می‌شود، گفت: از شهیدان و از مدافعان حرمی که برای دفاع از حریم اسلام رفته‌اند خجالت بکشیم.

به گزارش تابناک مازندران، محمد دامادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و شهدای شهرستان ساری با اظهار گلایه از مسؤولان میاندرود گفت: در هفته‌ای که مربوط به شهیدان است تمثال مبارک شهید اکبری را در شهرستان میاندرود بعد از نصب پایین آورده‌اند که کاری زشت بوده و باعث ناراحتی و گلایه خانواده شهید شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان این دوره در همه مسیرها همدل خواهند بود، افزود: مصداق بارز این اتحاد و انسجام در ظرفیت خواهی در هیأت رئیسه بوده که انجام شده است.

دامادی با اشاره به اینکه مفاسد اقتصادی خسارت زیادی را به کشور وارد کرده‌اند تاکید کرد: با مدیران متخلف در هر لباس و هر جایگاهی برخورد شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود افزود: امروز در هر فضایی حقوق‌های نجومی خساراتی به کشور وارد کرده است که قطعاً پیگیر این مسأله خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در مجلس فراکسیونی در بحث مفاسد اقتصادی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: از شهیدان و از مدافعان حرمی که برای دفاع از حریم اسلام رفته‌اند خجالت بکشیم.

وی ادامه داد: تشکیلات و زدوبندهای عجیب و غریب و برگزاری مناقصات کاملاً صوری برخی مدیران جزو فساد اقتصادی است که به کشور آسیب زیادی وارد می‌کند.

دامادی با اشاره به جاده ساری ـ تاکام گفت: افزایش اعتبار برای فاز یک این جاده در نظر گرفته شده و باید تمام شود.

وی با بیان اینکه جاده گهرباران سال‌هاست حادثه می‌آفریند، تصریح کرد: با پیگیری‌های جدی این پروژه را امسال به سرانجام می‌رسد.

دامادی با اشاره به اینکه در گازرسانی به روستاهای شهرستان دچار مشکل هستیم، یادآور شد: مخالف انتقال آب دریای خزر به سمنان هستم.

دامادی درباره منطقه گردشگری چشمه سورت گفت: مکاتبات زیادی با سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور انجام شد و قول‌های فراوانی هم داده شد اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به نبود شهربازی و کمربندی در ساری در ادامه افزود: باید ببینیم روی کاغذ چه کارهایی انجام داده‌ایم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار