کد خبر: ۲۵۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 10 July 2016


نخستین بانوی البرزی حاضر در المپیک با بیان اینکه می‌خواهم نماینده شایسته‌ای از سوی بانوان ایران در المپیک باشم، گفت: مسؤولیت من نسبت به دیگر ورزشکاران ایرانی حاضر در این مسابقات، سنگین‌تر است.

کیمیا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های بسیار زیاد و حمایت‌های مربیان، فدراسیون تکواندو و هیأت تکواندوی استان البرز توانستیم عنوان نخستین بانوی ورزشکار استان البرز که توانست مجوز حضور رقابت‌های المپیک را کسب کند، به خود اختصاص دهم.

وی تصریح کرد: من معتقد نیستم که به تنهایی این عنوان را به دست آورده‌ام و اگر حمایت‌های بانوان استان البرز و به ویژه بانوان ورزشکار و پیشکسوت نبود، هرگز موفق به کسب این عنوان نمی‌شدم.

عضو تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: بنابراین مسؤولیت من به عنوان نخستین دختر ورزشکار البرزی که به المپیک راه یافته است، به مراتب بیشتر از دیگر ورزشکاران است.

علیزاده افزود: می‌خواهم در المپیک نماینده شایسته‌ای از سوی همه بانوان ورزشکار استان البرز و بالاخص بانوان محجبه و مومنه ایران اسلامی بوده و اخلاق و فرهنگ و تربیت زنان ورزشکار ایرانی را به جهانیان معرفی کنم.

وی بیان داشت: استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی و به ویژه ورزش‌های رزمی استعدادها و پتانسیل‌های بسیاری بالاخص در رشته تکدواندو دارد که اگر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش البرز داشته باشیم، در بسیاری از رشته‌ها حرف نخست را خواهیم زد.

علیزاده گفت: متاسفانه در استان البرز در زمینه توزیع امکانات ورزشی به صورت عادلانه، بانوان ورزشکار و به ویژه نوجوانان و جوانان کمبودهای بسیاری دارند و با این وجود می‌بینیم که تعداد زیادی از زنان ورزشکار استان البرز در رده‌های مختلف سنی عضو تیم‌های ملی هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تکواندوی استان البرز حرف اول را در میان تمام استان‌های کشور زده و البرز به عنوان قطب اصلی تکواندوی کشورمان به شمار می‌آید.

نخستین بانوی ورزشکار استان البرز که به المپیک راه یافته است، تصریح کرد: بانوان ورزشکار البرز تنها در تکواندو موفق نبوده‌اند و در دیگر رشته‌های ورزشی نیز استعدادهای بسیاری داریم که امیدوارم مسؤولان با توجه بیشتر به این ظرفیت‌ها، شرایط و امکانات بهتری برای ورزش بانوان در البرز فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار