فرماندار شهرستان رازو جرگلان از رشد 19.7 درصدی اعتبارهای مصوب سال 95 این شهرستان نسبت به سال گذشته خبرداد .
کد خبر: ۲۶۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 14 July 2016
احمد ریواده چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رازو جرگلان اظهار کرد: 218 میلیارد ریال اعتبار درکمیته برنامه ریزی شهرستان راز جرگلان برای سال 95 مصوب شده است که این میزان نسبت به سال گذشته 19.7 درصد رشد را نشان می دهد .
وی افزود: در سال94 از 184میلیارد و 400میلیون ریال اعتبار مصوب این شهرستان، میزان 60میلیارد ریال معادل 35 درصد میانگین اعتبار شهرستان تخصیص یافت .
فرماندار رازو جرگلان تصریح کرد : بیشترین اعتبارت سال 94 به اداره راه و شهرسازی با توجه به مشکلات شهرستان دراین حوزه اختصاص یافت و اداره های آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی شهرستان در رده های بعدی دریافت بیشترین اعتبارهای شهرستان هستند .
ریواده دربخش دیگر از سخنانش با انتقاد از خدمت برخی کارکنان دستگاهی اجرایی شهرستان در خارج حوزه جغرافیایی خدمتشان در شهرستان گفت: بر اساس مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان وطرح آن در شورای برنامه ریزی استان هیچ دستگاه اجرایی شهرستان حق ندارد کارمندی که به نام شهرستان راز جرگلان جذب شده است در خارج شهرستان و مکان های مغایر با دستگاه های اجرای خود به کارگیرد .
فرماندار راز و جرگلان بابیان اینکه جابجایی کارمندان خارج از حوزه اختیارت مدیران شهرستان است افزود: لیست کلیه افرادی که در سه ساله دولت و تدبیر و امید درهر قالبی در دستگاه های اجرایی شهرستان جذب شده اند باید به فرمانداری اعلام شود .
وی با اشاره به شعار سال ، بر تلاش همه دستگاهای اجرایی برای تحقق این امر تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های قانونی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاوتی به عنوان راهبرد اساسی برای نجات اقتصاد کشور استفاده کرد و کمیته برنامه ریزی شهرستان رازو جرگلان هم باید از همه توان و تلاش خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان استفاده کند .
شهرستان مرزی راز و جرگلان در 120 کیلومتری شمال شرق بجنورد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار