با صدور حکمی از سوی وزیر کشور انجام شد
وزیر کشور با صدور حکمی محمود دلپسند را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی منصوب کرد.
کد خبر: ۲۶۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 24 July 2016

بخشی از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به محمود دلپسند آمده است؛ بنا به پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و با توجه به تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به‌موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی منصوب می‌شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها،سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید .

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است  دلپسند پیش‌ازاین با حکم سید علی‌اکبر پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی در سمت سرپرستی معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری فعالیت داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار