رئیس کمیته ورزش های هوایی استان قزوین از تعطیلی موقت سایت پروازی امامزاده اسماعیل (ع) واقع در روستای فلار بخش الموت غربی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سید صفا الدین هاشمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به غیر استاندارد و نا ایمن بودن محل پرواز خلبانان پاراگلایدر و احتمال بروز سوانح پروازی در این منطقه، سایت پروازی امامزاده اسماعیل (ع) بخش الموت غربی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و انجام هر گونه پرواز در این محل ممنوع بوده و در صورت مشاهده خلبانان در حال پرواز از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی صورت می گیرد.

هاشمیان تصریح کرد: زمان بازگشایی این سایت پروازی منوط به تسطیح و بهسازی محل پرواز خلبانان پاراگلایدر است که با قول مساعد بخشدار محترم الموت غربی، در صورت تأمین اعتبار مالی، بزودی شاهد ایمن سازی این سایت پروازی که از پتانسیل های بالقوه گردشگری ورزشی منطقه الموت غربی است خواهیم بود.

وی، سلامتی و تأمین ایمنی خلبانان پاراگلایدر قزوین و سایر شهر های کشور  که برای پرواز به این منطقه عزیمت می کنند را دلیل اصلی این تعطیلی موقت اعلام کرد و در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت مسئولین استانی و شهری، بزودی شاهد بهسازی و افتتاح این سایت پروازی که یکی از پتانسیل های ورزش های هوایی در کشور است باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار