وزیر ارتباطات و فناوری با اشاره به اینکه اشتغال و معیشت یکی از دغدغه های جدی جامعه است، گفت: دولت به مشکلات مردم بویژه در بحث اشتغال واقف است و به همین منظور برای حل مشکلات تلاش گسترده ای می کند.
کد خبر: ۲۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 25 August 2016
محمود واعظی پنجشنبه در نشست شورای اداری شیروان استان خراسا شمالی اظهار کرد: در این پیوند، تلاش های دولت در سال جاری منجر به صادرات کالا در حجم زیاد به کشورهای خارجی شده است.
وی همچنین گفت: با برنامه ریزی ها انجام شده، امسال 500 هزار شغل در کشور ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه با اشار به مطالبات گندم کاران از دولت گفت: تاکنون 20 درصد مطالبات 11 تن گندم خریداری شده از کشاورزان پرداخت شده و مابقی تا 45 روز آینده پرداخت خواهد شد.
واعظی ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دولت جز خدمت رسانی به مردم هدف دیگری ندارد و به هیچ عنوان تحت مسائل جانبی و حاشیه ای قرار نگرفته است و خط روشن و مشخصی را دنبال می کند تا در دوره ای که مردم اعتماد کرده اند خدمات شایسته ای انجام دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری یا بیان اینکه مردم در صورت آگاهی داشتن از کارکرد و اقدامات دولت بسیار خوشحال و امیدوار می شوند، گفت: علیرغم محدودیت هایی که داشته ایم نظیر فروش نفت با قیمت 24 دلار، نفتی که در گذشته 130 دلار فروش می رفت اما، اعتقاد دولت به اقتصاد مقاومتی و همراهی مردم فضای دوستی تحت مدیریت مقام معظم رهبری ایجاد شد که در این فضا، مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شد.
واعظی با بیان اینکه باید مردم از برداشته شدن تحریم ها خشنود باشند، افزود: یک عده ای ناراحت هستند که اگر تحریم ها برداشته شود فقط دولت سود می برد درحالی که کل نظام از پیامدهای آن بهره مند می شوند، بنابراین نباید به مسائل ملی و کشوری نگاه خطی و جناحی کرد. وی با بیان اینکه پهنای باند در این شهرستان سه برابر شده است افزود: 154 روستای شهرستان تلویزیون خانگی و 13 روستا اینترنت دارند که در این سفر اینترنت 32 روستا افتتاح و تا پایان دولت تمام روستاهای بالای 10 خانوار از اینترنت برخوردار خواهد شد.
در چهارمین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، امام جمعه، فرماندار شیروان و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی 83 طرح عمرانی خدماتی در شیروان رونمایی شد.
وزیر ارتباطات و فناوری عصر چهارشنبه وارد خراسان شمالی شده است که این عضو هیات دولت در سفر دو روزه خود ضمن حضور در نشست های شورای اداری شیروان و استان چندین طرح را هم افتتاح می کند.
شهرستان 157 هزار نفری در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار