کوراش کاران استان خراسان شمالی با کسب 6 طلا از مجموع هفت طلا، توانستند قهرمانی مسابقات جهانی هنرهای رزمی را برای ایران کسب کنند.
کد خبر: ۲۹۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 07 September 2016
به گزارش چهارشنبه روابط عمومی هیات جودو و کوراش خراسان شمالی، نخستین دوره رقابت های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی در حالی در کره جنوبی به پایان رسید که جمهوری اسلامی ایران با 6 مدال طلا و یک مدال برنز مقتدرانه بر جایگاه اول این دوره از رقابت ها تکیه زد و تیم های کره جنوبی و چین تایپه به ترتیب دوم و سوم شدند.
در نخستین دوره رقابت های کوراش نمایندگانی از 12 کشور ایران، کره جنوبی، چین تایپه، ویتنام، ازبکستان، هنگ کنگ، هند، نیجریه، آفریقای جنوبی، سنگاپور، لبنان و مالزی حضور داشتند که نمایندگان شایسته خراسان شمالی با کسب 6مدال طلا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز درآوردند و توانستند سرود ملی کشورمان را در خاک کره جنوبی طنین انداز کنند.
در این دوره از مسابقات بهزاد وحدانی در 60کیلوگرم، مصطفی دلیریان در 66کیلوگرم، مجتبی باغچقی در 81 کیلوگرم، یونس ولی زاده در 90کیلوگرم، مسلم نوری در 100کیلوگرم و سعید قاسمی درمثبت 100 کیلوگرم همگی از خراسان شمالی مدال طلا و محمد آبرومند در 73 کیلوگرم از خراسان رضوی مدال برنز را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.
رضا مهنان از خراسان شمالی هدایت تیم ملی کوراش را به عهده دارد.
استان 936 هزار نفری خراسان شمالی دارای 23هزار ورزشکار بیمه ای با 43 هیات ورزشی دارد که سرانه فضای ورزشی در این استان کمتر از 34 سانتی متر مربع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار