علی قربانی نماینده مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم بجنورد،مانه سملقان،جاجرم،راز و جرگلان و گرمه درمجلس شورای اسلامی گفت:آموزش و پرورش زیر بنای توسعه پایدار در هر جامعه ای است.
کد خبر: ۲۹۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 10 September 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل آموز وپرورش خراسان شمالی به نقل ازروابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جاجرم نشست ضمن خدمت مدیران مدارس شهرستان جاجرم علی قربانی  با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا ،جنگ تحمیلی و مدافعان حرم  افزود:آموزش،شیوه ی تفکر و دین را سه پایه ی اصلی جوامع توسعه یافته دانست.

وی ادامه داد: آموزش زیر بنای تحولات اجتماعی و زمینه ساز پیشرفت کشورها است.  

قربانی اظهار داشت:توسعه کشور در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مستلزم توجه اصولی و عملیاتی به آموزش و پرورش است.

وی در ادامه  جلسات مستمر هم اندیشی با مسئولین وزارت آموزش و پرورش به ویژه شخص وزیر و مدیران مدارس را یکی از برنامه های کاری خود دانستند و افزودند : این جلسات در ارائه افکار جدید و بهره مندی از نقطه نظرات قشر فرهیخته جامعه بسیار کار آمد و مفید است.

علی قربانی در همین راستا مجلس شورای اسلامی در حال بررسی طرحی می باشد  که دارای ده بند بوده که از آن  جمله می توان به تأسیس بانک فرهنگیان و اختصاص 1%در آمد  بانک ها، حساب های دولتی و مؤسسات غیر انتفاعی وابسته به دولت و واریز آن به خزانه جهت هزینه در آموزش و پرورش اشاره نمود.

وی در پایان از تلاش های دولت در جهت ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان تقدیر نمود.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جاجرم  با آرزوی سال تحصیلی خوش و پر شکوه برای فرهنگیان و دانش آموزان به نقش بی بدیل پرورش در تربیت نسل جوان و جامعه تأکید نمود و اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش بتواند تمام ابعاد تربیتی دانش آموزان را به خوبی پرورش دهد، افراد موفقی برای جامعه تربیت خواهد شد.

علی اکبر محبی در ادامه بخش هایی از عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان  به ویژه حوزه آموزش و پرورش  بیان نمود و از کمک های دهیاری ها در کمک به مدارس روستایی در سه سال گذشته تقدیر نمود و از بخشداران و دهیاران خواست در سال تحصیلی جدید به همکاری خود با آموزش و پرورش بیش از پیش ادامه دهند.

مدیر آموزش وپرورش جاجرم نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور دکتر قربانی و فرماندار در جلسه مدیران روز اول مهر را یک روز ملی دانست.

علی شورزاده ارگ ادامه داد: آموزش و پرورش تنها نیست و متعلق به همه مردم است و آموزش و پرورش با توجه به گستردگی و پراکندگی جهت تحقق برنامه هایش نیاز به تعامل و همکاری تمامی ادارات و خانواده ها دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار