دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان از کسب هفت مدال رنگارنگ کاروان ورزشی نابینایان و کم‌بینایان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 05 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان اعزامی به مسابقات قهرمان کشور و جشنواره نوجوانان موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ در رشته‌های دو و میدانی، آمادگی جسمانی و پرتاب وزنه شدند.
 
وی افزود: تیم فوتبال نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان نیز در این رقابت‌ها به مقام چهارمی دست یافت.
 
دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان ادامه داد: امیر میرانی نابینای هرمزگان مدال طلای مسابقات آمادگی جسمانی این رقابت‌ها را بدست آورد و رکورد انعطاف پذیری کشور را نیز به میزان پنج سانتی‌متر ارتقا داد. این ورزشکار نابینای هرمزگانی مدال برنز رشته پرتاب وزنه این مسابقات را نیز از آن خود کرد.
 
محمدی همچنین به درخشش محمد پودینه در این رقابت‌ها اشاره و گفت: این ورزشکار نابینای هرمزگان نیز مقام سوم را در فوتبال نوجوانان به همراه تیم منتخب کشور را کسب کرد و و یک مدال در پرتاب وزنه و 3 مدال نقره در رشته‌های دومیدانی 20 متر سرعت، 540 متر استقامت و آمادگی جسمانی کسب کرد.
 
وی از دستگاه‌های مختلف استان از جمله صنایع غرب استان خواست تا توجه بیشتری به توسعه ورزش در استان هرمزگان داشته باشند و چتر حمایتی خود را بر سر رشته‌های مختلف ورزشی بگستراند تا جهش ورزش هرمزگان در حوزه‌های مختلف تداوم یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار