فرماندار شهرستان دلگان در نشست با مسئولان، علما، معتمدان و جوانان این شهر با اشاره گفت: تهیه سند توسعه پرورش شتر با رویکرد تبدیل دلگان به قطب شتر به عنوان پیشنهاد استاندار تدوین شد و در اولین گام پیمانکار طرح پلاک کوبی شترها تعیین و در مرحله عقد قرارداد است.
کد خبر: ۳۲۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹ 09 November 2016

هوشنگ بامری افزود: مرکز بستر درمانی بعثت گلمورتی با ده تخت از 87 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار اشت که پیمانکار سابق خلع و در صورت اختصاص اعتبار لازم در بهمن ماه به بهر برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب طرح آبیاری تحت فشار در دلگان اظهار داشت: طرح آبیاری تحت فشار در سطح 3 هزار هکتار با صرف 42 میلیارد تومان با مشارکت مردم در هفت کانون اسکان عشایری کلنگ زنی شد که در ابتدای سال 96 به بهربرداری می رسد. وی اضافه کرد: از این رقم33 میلیارد سهم دولت و بقیه آن آورده کشاورزان است .

فرماندار شهرستان دلگان اعمال هفت ماه تعرفه برق گرمسیری نوع( 1 ) و اختصاص اعتبار جهت تامین 3 مجتمع آبرسانی را از خواسته های بحق و معقول مردم عنوان کرد و گفت: هم اکنون شهرهای جنوب استان کرمان همجوار با دلگان از هفت ماه تعرفه گرمسیری نوع(1) برخوردارند ولی این شهرستان با توجه به گرمترین شهر کشور تنها از 3 ماه تعرفه گرمسیری نوع (1) و 3ماه تعرفه گرمسری نوع (2) برخوردار است و از شش ماه تعرفه عادی بی بهره هستند.

بامری اعلام کرد: عملیات اجرایی پست برق 230 کیلو ولت با 200 میلیارد ریال اعتبار امسال آغاز شده است که 67 درصد پیشرفت فیریکی دارد.

فرماندار دلگان توسعه پوشش شبکه دیجیتال ،پرژه تعریض ، پلسازی و آسفالت محور اصلی دلگان به رودبار جنوب بطول 20 کیلومتر (با اعتبار 13 میلیارد تومان عقد قرارداد شده است که با بهره برداری آن جاده فرعی به شریانی تبدیل می شود) ، تکمیل پرژه احداث راه دسترسی دلگان – هودیان به مسجد ابوالفضل (ع) ( بطول 110 کیلومتر که 58 کیلومتر آن زیرسازی وآسفالت و بخشی از محور نیز بارگشایی شده است ) و گاز رسانی به گلمورتی بخشی از مطالبات مردم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار