نایب‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم خبر داد
نایب‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم از آغاز رقابت بانوان جودوکار قم برای کسب سهمیه تیم ملی از رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 01 December 2016
به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده اظهار کرد: اعزام تیم جودو بانوان هیأت جودو و کوراش استان قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به مقصد سمنان صورت گرفته و در این پیکارها چهار نماینده قم برای کسب مدال و سهمیه تیم ملی رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم چهار نفره جودو بانوان بزرگسال استان قم در واقع به بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده و هدف ما این است که علاوه بر تلاش برای کسب مدال، با توجه به اینکه رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی را دارد، سهمیه حضور در اردوی تیم ملی را نیز کسب کنیم.

نایب‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم اضافه کرد: رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی تا دوازدهم آذرماه به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد و تیم قم در اوزان منهای 52، 57 و 63 کیلوگرم این رقابت‌ها برای کسب مدال و سهمیه ملی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک وزن دو نماینده از قم به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند، گفت: فاطمه خانه‌زرین در وزن منهای 52 کیلوگرم نخستین نماینده تیم قم محسوب می‌شود، طاهره خانه‌زرین در وزن منهای 57 کیلوگرم با حریفان رقابت می‌کند و با توجه به آمادگی خوبی که دارد یکی از شانس‌های کسب مدال است.

شاهزاده خاطرنشان کرد: همچنین دیگر نماینده تیم اعزامی بانوان هیأت جودو و کوراش استان قم در وزن منهای 57 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی زنان ایران، معصومه جمشیدزاده است و آخرین نماینده ما یعنی فاطمه‌سادات مرتضوی در وزن منهای 63 کیلوگرم به میدان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه تیم چهار نفره جودو بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور را نجمه کیانی به عنوان مربی هدایت می‌کند، عنوان کرد: در سال جاری دختران جودوکار قم در رقابت‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور نیز به میدان رفته‌ و موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند.

نایب‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم افزود: در ترکیب تیم اعزامی بانوان هیأت جودو و کوراش استان قم به رقابت‌های قهرمانی منطقه سه جودو دختران کشور که در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور تیم‌های مطرح کشور به انجام رسید، چهار جودوکار عضو تیم قم بودند.

وی یادآور شد: رقابت‌های جودو قهرمانی دختران نوجوان و جوان کشور علاوه بر کسب مدال یک ارزش و اهمیت دیگر داشت و آن جنبه انتخابی این مسابقات برای گزینش بهترین‌ها به منظور دعوت به اردوی تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

نایب‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: خوشبختانه در این دوره از رقابت‌ها که تیم قم با تیم‌های مطرح جودو کشور به رقابت پرداخت، سه مقام با ارزش کسب کردیم و این نشاندهنده وجود استعداد و ظرفیت بالای جودو در بین بانوان استان قم است.

وی بیان کرد: در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور در سال جاری طاهره خانه‌زرین به مدال طلای وزن منهای 57 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، سحر حاجی‌جودکی به مدال برنز وزن منهای 57 کیلوگرم رده سنی جوانان و ریحانه پی‌سپار به مدال برنز وزن منهای 48 کیلوگرم مسابقات رده سنی نوجوانان رسیدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار