با قهرمانی کامیار وجدانی؛
مسابقات پرش با اسب، قهرمانی بزرگسالان قم با پیروزی کامیار وجدانی برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.
کد خبر: ۳۴۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم، مسابقات پرش با اسب بزرگسالان استان قم دور دوم و سوم و مرحله پایانی خود را پشت سر گذاشت و تکلیف نفرات برتر این مسابقات در پایان رقابت سوارکاران مختلف از باشگاه‌های استان مشخص شد.

در این مسابقات که روز شنبه در باشگاه سوارکاری ماهان قم برگزار شد کامیار وجدانی موفق به کسب عنوان نخست شد و محمد کارخانه و محسن امینی با کسب عناوین دوم و سوم در جمع برترین‌های این مسابقات قرار گرفتند.

مرحله اول این مسابقات روز چهارشنبه هفته گذشته در باشگاه ماهان برگزار شد و سپس با استراحت سوارکاران برای حضور در دورهای دوم و سوم، این مسابقات در این مراحل با فاصله زمانی نسبت به مرحله اول برگزار شد.

همچنین در مسابقات بخش O۲ که به مسابقات بخش مالکان اسب‌ها اطلاق می‌شود و سوارکار و مالک اسب یک نفر هستند، حمید رضا محمدی چهر توانست با کسب بهترین امتیاز، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

میلاد بخشنده به مقام نایب قهرمانی رسید و مهران شفیعی سوم شد در حالی که این مسابقات، نخستین رویداد رسمی هیئت سوارکاری استان قم پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی بود.

ورودی شرکت در این مسابقات برای سوارکاران رده بزرگسالان ۱۷۰ هزار تومان و برای بخش مالکین ۱۱۵ هزار تومان بود و نفر اول مسابقات رده سنی بزرگسالان، جام قهرمانی، حکم قهرمانی و پاداش ۸۰۰ هزار تومانی دریافت کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار