با برگزاری مجمع انتخابات بدون حضور رئیس فدراسیون جودو
مجمع انتخابات هیأت جودو و کوراش استان قم با معرفی رئیس جدید این هیأت ورزشی برای یک دوره 4 ساله به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۵۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیأت جودو و کوراش استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی، امروز برگزار شد و با حضور تنها کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیأت جودو و کوراش، در نهایت سرپرست این هیات به مدت چهار سال برای مسؤولیت ریاست انتخاب شد.

غیبت رئیس فدراسیون مجمع انتخابات هیأت جودو و کوراش قم

در این مجمع که در غیاب رئیس یا نماینده‌ای از فدراسیون جودو و کوراش برگزار شد و از این بابت رئیس فدراسیون مورد انتقاد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم قرار گرفت، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، معاون توسعه امور ورزش، مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع حضور داشتند و تنها یک کاندیدا برای احراز ریاست چهار سال آینده هیأت ورزشی جودو و کوراش ثبت‌نام کرده بود.

همانند بسیاری از مجامع هیات‌های ورزشی استان قم که معمولاً یک کاندیدا برای ریاست دارد، این اتفاق در مجمع انتخابات هیات جودو و کوراش استان قم نیز رخ داد و در واقع رقابتی برای انتخاب به عنوان رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم وجود نداشت تا تنها کاندیدای مجمع، رئیس جدید این هیات ورزشی شود.

رای‌گیری با حضور یک نفر

به محض آغاز مجمع انتخابات هیأت جودو و کوراش استان قم، تنها کاندیدای مجمع در حضور نماینده فدراسیون جودو و کوراش و مدیرکل ورزش و جوانان قم، اهداف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست این هیأت ورزشی و همچنین برنامه‌های خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس این هیأت ورزشی را بیان کرد.

مجید متقی‌ تنها کاندیدای این مجمع برای به ‌دست آوردن ریاست چهار سال آتی هیأت جودو و کوراش استان قم بود که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم، در حضور اعضای مجمع به ‌طور کامل برنامه‌های خود را برای پیشبرد اهداف ورزش و رشته جودو و کوراش قم ارائه کرد.

12 رای از 13 رای اعضای مجمع به مجید متقی

به این ترتیب مجمعی که برای انتخاب رئیس جدید هیأت جودو و کوراش استان قم در چهار سال آینده یک کاندیدا داشت، ادامه پیدا کرد و در نهایت رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیأت جودو و کوراش قم با حضور مجید متقی سرپرست این هیأت ورزشی انجام پذیرفت.

از بین اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیأت جودو و کوراش استان قم، 13 نفر واجد شرایط رای دادن بودند و در نهایت رای‌گیری با حضور این تعداد نفر از اعضای واجد شرایط رای دادن برگزار شد که با شمارش آرای انداخته شده به گلدان رای‌گیری، در نهایت مجید متقی  با کسب 12 رای از مجموع آراء موجود برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیأت جودو و کوراش استان قم انتخاب شد.

بعد از دوره سرپرستی سه ماهه مجید متقی در هیأت جودو و کوراش استان قم، وی این بار با اعتماد اعضای مجمع هیأت جودو و کوراش قم برای مدت چهار سال مسؤولیت ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده گرفت تا دوره ریاست وی تا سال 1399 ادامه داشته باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار