رئیس اداره فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: طرح جامع پایانه مرزی پلدشت در آذربایجان غربی از افزون بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
کد خبر: ۳۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 18 May 2015

منصور نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: اداره فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی در یک سال گذشته برنامه‌های مختلفی را برای ساماندهی پایانه‌های مرزی در ایتان در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به تاثیر ساماندهی پایانه مرزی پلدشت در اقتصاد منطقه افزود: طرح جامع پایانه مرزی پلدشت از سال 91 آغاز شده و هم اکنون از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

نصرتی تصریح کرد: برای ساخت این پایانه مرزی بالغ بر 219 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و پیش بینی می‌شود نیمه نخست سال جاری به پایان برسد.

وی اظهار داشت: طرح جامع پایانه مرزی پلدشت مشتمل بر ساختمان مسافری، ساختمان تجاری، محوطه سازی، ساخت سردرب و سرویس بهداشتی، دیوار کشی و اجرای تاسیسات زیر بنایی است.

رئیس اداره فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: در یک‌سال گذشته اجرای شبکه گاز طرح جامع و نقطه صفر پایانه مرزی و اجرای شبکه برق طرح جامع و نقطه صفر مرزی در این پایانه مرزی نیز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار