مدیرکل میراث فرهنگی فارس از آماده سازی مسیرهای گردشگری شهرستان کازرون به مقصد نرگس زار و بازدید از آثار تاریخی - طبیعی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 24 January 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: نر گس زارهای کازرون با مساحتی حدود 70 هکتار یکی از زیباترین و بزرگترین دشتهای نرگس در کشور می باشد.

امیری افزود: در یکی از جشنواره های گل که همه ساله در کشور هلند برگزار می گردد، گل نرگس مقام اول را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: باتوجه به استقبال کم نظیر مردم و علاقمندان از سراسر کشوردر جشنواره سال پیش و به منظور رفاه گردشگران، این اداره کل مسیرهای گردشگری 800متری نرگس زار را در 2 فاز آماده سازی می نماید.

امیری خاطر نشان کرد: این مسیرها از سمت استان بوشهر به طرف نرگس زار، شامل بازدید از کاروانسرای کنارتخته ،کاروانسرای کمارج ،مجموعه طبیعی تاریخی بیشاپور،بازار تاریخی کازرون، چهار طاقی بالاده ،نرگس زار و ازمسیر ابوالحیات به سمت مجموعه طبیعی تاریخی بیشاپور و چوگان -بازار تاریخی کازرون -چهار طاقی بالاده و نرگس زار است.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس اظهار کرد: در فاز اول این پروژه 800 متری ، 6 چشمه سرویس بهداشتی با تخصیص 1 هزار و 700میلیون ریال اعتباراحداث گردیدو در صورت تامین اعتبار در فاز دوم، توسعه و حصار کشی نرگس زار در دستور کار قرار می گیرد .
 
امیری خاطر نشان کرد: به منظورحمایت از سرمایه گذاران بخصوص در بخش روستاهای هدف گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی در راستایتحقق سیاست های کلی نظام بر اساس اقتصاد مقاومتی، میز سرمایه گذاری با ارائه مشاوره های تخصصی برای سرمایه گذاران شرکت کننده در این جشنواره راه اندازی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار