امام‌جمعه اسفراین گفت: بازگشت امام در 12 بهمن 57 نویدبخش طلوع فجری دوباره بود که بارقه امید را در دل ملت ایران زنده کرد و سبب شد تا در 22 بهمن با تکیه‌بر هدایتگری امام خمینی(ره) نهضت انقلاب به پیروزی برسد.
کد خبر: ۳۷۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 31 January 2017

یش از ظهر امروز سرپرست فرمانداری اسفراین به همراه مسؤولان ادارات و نهادهای این شهرستان به‌منظور تجدید بیعتی مجدد در اولین روز از دهه مبارک فجر با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

علی‌اصغر یحیی‌آبادی فرماندار اسفراین در ابتدای این دیدار با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: باگذشت 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امروز در تمام دنیا شاهد صدور انقلاب ایران هستیم که بیداری مسلمانان علیه حاکمان زورگو و مستکبر الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسؤولان در این ایام خجسته وقایع انقلاب و آنچه در ایران اسلامی از اول پیروزی انقلاب اتفاق افتاده را برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور تبیین کنند و دستاوردهای نظام را برای مردم به‌ویژه نسل جوان بازگو کنند تا بدانند که چه زحمات و فداکاری‌هایی در راه انقلاب انجام‌ شده است.

یحیی‌آبادی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک و مطهر شهدا امسال در ایام‌الله دهه فجر 95 طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی بااعتباری بالغ‌بر 440 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بیشتر این پروژه‌ها از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است.

امام‌جمعه اسفراین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و گرامیداشت یاد شهدا و ایام‌الله دهه فجر گفت: بازگشت امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 نویدبخش طلوع فجری دوباره بود که بارقه امید را در دل ملت ایران زنده کرد و سبب شد تا در 22 بهمن همان سال با تکیه‌بر قدرت منسجم مردمی و هدایتگری امام خمینی(ره) نهضت انقلاب به پیروزی دست یابد.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان گفت: امام خمینی(ره) باهدف احیای اسلام و با اتکا به خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) و بدون کمک گرفتن از دیگر کشورها توانست این انقلاب را به پیروزی برساند.

وی ایمان به پروردگار عالم، رهبری حکیمانه امام خمینی، اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم، استقامت و پایداری را از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

 وی افزود: پس از ارتحال امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب توانستند باصلابت و اقتدار راه انقلاب را به‌پیش ببرند و امروز انقلاب اسلامی قوی‌تر و شکوفاتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد تا زمینه ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) برپا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار