شورای مشورتی بانوان این نهاد برگزار کرد
شورای مشورتی بانوان بهزیستی خراسان رضوی، به مناسبت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، امسال برای نخستین بار، یک نمایشگاه کتاب با عنوان «بهزیستن با خانواده» در محل ساختمان مرکزی این نهاد برگزار کرد.
کد خبر: ۳۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 02 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،مشاور بانوان مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که با حضور سه ناشر معتبر مشهدی برگزار شد، بیش از 500 عنوان کتاب با موضوعات روان‌شناسی، خانواده، کودک، پیشگیری، نوجوانان و آسیب‌های اجتماعی و نیز بازی‌های فکری و برخی ابزارهای علمی متناسب با کودکان ، در سالن اجتماعات بهزیستی استان به نمایش درآمد.
زهرا سادات ترحمی 14 بهمن به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه که امروز آخرین روز خود را سپری می‌کند با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان بهزیستی و خانواد‌ه‌هایشان و نیز تقویت بنیان خانواده، برگزار شده است.
وی با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه کتاب، بسیار بیش از تصور ناشران و برگزارکنندکان بود گفت: تعداد زیادی از خانم‌ها و آقایان شاغل در بهزیستی از نمایشگاه بازدید کردند و برخی از همکاران‌مان بیش از 500 هزار تومان از نمایشگاه برای خود، همسران و فرزندان‌شان کتاب خریدند.
معاون پشتیبانی بهزیستی خراسان رضوی نیز در حاشیه‌ی برگزاری این نمایشگاه، از کارکنان این نهاد خواست، کتاب را در اولویت کارهای تفریحی و فرهنگی خانواده قرار دهند.
محسن توحیدی مقدم گفت: یکی از اهداف اولویت‌دار بهزیستی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پاسداری از حریم خانواده است که مطالعه‌ی آثار مفید روان‌شناسی و اجتماعی، به این هدف کمک زیادی می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه امسال، اولین نمایشگاه کتاب روان‌شناسی و خانواده در دهه‌ی فجر انقلاب در بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید گفت: یک‌سری برنامه‌های فرهنگی تفریحی دیگر هم در این ایام برای کارکنان تدارک شده که در مجموع، با هدف نشاط‌ بخشی اجتماعی و بالا بردن ضریب تاب‌آوری و آرامش روانی کارکنان بوده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار