مدیر دفتر ارتباطات مردمی شهرداری قم گفت: میدانی در منطقه پردیسان قم به نام شهدای آتش نشان نامگذاری شد.
کد خبر: ۳۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از شهرداری قم، علی اکبر رحیمی در گفت وگویی با اشاره به لایحه ارسالی به شورای اسلامی شهر قم برای نامگذاری معابر شهری، اظهار کرد: به منظور تجلیل از مقام شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو تهران میدانی در این منطقه به نام شهدای آتش نشان نامگذاری شد.

ساختمان تجاری پلاسکو روز پنجشنبه 30 دی ماه سال جاری بر اثر آتش سوزی فرو ریخت و 16 آتش نشان که برای نجات مردم به دل آتش زده بودند در این حادثه به شهادت رسیدند.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

وی ادامه داد: طی لایحه ای 24 مورد نامگذاری معابر را که در شورای نامگذاری شهرداری تصویب شده بود به شورای اسلامی شهر ارسال شد که پس از بررسی در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم 21 مورد از این نامگذاری ها تصویب شد که بالغ بر 90 درصد، نامگذاری کوچه‌ های شهری به نام شهدای محلات است.

وی افزود:از این تعداد چهار کوچه به نام شهدای مدافع حرم، چهار کوچه به نام شهدای نیروی انتظامی و مابقی به نام شهدای دفاع مقدس نامگذاری شد همچنین نام تقاطع بلوار فردوسی و دانیال را هم به نام قلم تغییر دادیم.

رحیمی اظهار کرد: یک بوستانی نیز در پردیسان به نام شهید گمنام بود که با شناسایی این شهید ، نام این بوستان به شهید «محمد علی مبارک» تغییر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار